مشهد- سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از آسیب دیدن ۱۰ نفر و جان باختن یک نفر در ۴ حادثه رانندگی ظهر امروز شنبه در محورهای خراسان رضوی خبر داد.

یک کشته و ۱۰ آسیب دیده در ۴ حادثه رانندگی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستادخبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، ‌ مجتبی محمودی در تشریح این حوادث اظهار کرد: در یکی از این حوادث که در ساعت ۱۳ امروز در کیلومتر ۱۶۰ محور شاهرود- سبزوار رخ داد، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ دچار واژگونی شد که در اثر آن ۵ نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند و یک نفر جان باخت.

وی با اشاره به اینکه در امدادرسانی به این حادثه یک پرستار و ۲ نجاتگر از پایگاه امدادی کاهک داورزن به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد:‌ یکی از آسیب دیدگان این حادثه توسط هلال احمر به مرکز درمانی داورزن منتقل شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در تشریح دومین حادثه رانندگی که در ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه در کیلومتر ۴۵ محور بجستان- فیض آباد به وقوع پیوست، گفت: این حادثه رانندگی در اثر انحراف خودرو پراید از جاده و برخورد با مانع بود که ۴ سرنشین آن مصدوم شدند.

وی ادامه داد: ۳ نفر از مصدومان این حادثه که دچار تروما و شکستگی دست و قفسه سینه شده بودند توسط جمعیت هلال احمر به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند و یک نفر نیز سرپایی و در محل درمان شد.

محمودی سومین حادثه رانندگی را مربوط به سقوط پراید به داخل پل در کیلومتر ۵ محور بجستان- فردوس عنوان کرد و ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۴ مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ۳ نیروی نجاتگر از پایگاه امدادی ایستگاه راه آهن بجستان به محل حادثه اعزام شد.

وی همچنین اشاره ای به حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در عصر امروز داشت و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که یک تیم امدادی شامل یک پرستار و ۲ نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امدادی امام رضا(ع) به محل حادثه اعزام شد و یکی از مصدومان را به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل کرد؛ مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط اورژانس به این بیمارستان منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.