اصفهان- نماینده مردم شهرستان برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه فرصتی مناسب برای نشر معارف اسلامی و مبارزه باتهاجم فرهنگی دشمنان اسلام است.

امامزادگان بهترین ابزار فرهنگی و اعتقادی برای مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار داشت: با توجه به اینکه اخیرا تعدادی از عناصر خود فروخته به دشمنان اسلام سعی کرده اند تا با ایجاد فضایی مخرب به اعقتادات و فرهنگی و زیرساخت های دینی و اسلامی کشورمان آسیب برسانند اجرای برنامه های فرهنگی همچون طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه فرصتی مناسب برای نشر معارف اسلامی و مبارزه باتهاجم فرهنگی دشمنان اسلام است.

وی در ادامه افزود: امروز ما با یک جنگ فرهنگی روبرو هستیم و خوشبختانه همه دلسوزان و افراد بصیر و آگاه با انجام فعالیت های ایجابی و همچنین فرهنگی به مقابله با دشمنان اسلام برخاسته و توانسته اند حرکت های خوبی را نیز در این حوزه انجام دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه یکی از مباحث و روش های خوبی که در سال های اخیر شاهد اجرای آن هستیم فعال سازی فرهنگی امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی است که در مبارزه با تهاجم فرهنگی و مبارزه با دشمنان اسلام موثر و تاثیرگذار بوده است و تاثیر این موضوع نیز با اجرای طرح هایی همچون آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه به خوبی قابل مشاهده و بررسی است که باید از مجریان این طرح تقدیر و تشکر کرد.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: امامزادگان یکی از عظیمترین سرمایه های فرهنگی و مذهبی جامعه ما محسوب می شوند که باید از آنان برای تربیت نسل های آتی و مصون نگهداشتن آنان استفاده کرد و این موضوع باید مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد و برای استفاده بهینه از این گنجینه های بی پایان و نعمت های الهی برنامه ریزی و سیاستگذاری شود.

وی در ادامه خاطر نشان شد: با رعایت شئونات اسلامی و حفظ شان و منزلت امامزادگان و همچنین در نظر گرفتن مسائل فرهنگی و مذهبی جامعه می توان از عناصر هنری برای ترویج معارف اسلامی و نشر سیره معصومین(ع) در برابر ابزارهای دشمنان اسلام استفاده کرد.

نماینده مردم شهرستان برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اجرای ویژه برنامه تحویل سال در جوار امامزادگان عظیم الشان اشاره کرد و گفت: اجرای ویژه برنامه تحویل سال جدید در جوار حرم مطهر امامزادگان یکی از جمله برنامه های فرهنگی بسیار خوب و موثر محسوب می شود که به خاطر نزدیکی قلوب مردم با خداوند در لحظه سال تحویل  تاثیر بسزایی در نشر معارف اسلامی دارد.

 حاجی دلیگانی در ادامه عنوان کرد: هرگونه حرکت فرهنگی که باعث تثبیت اعتقادات فرهنگی و دینی مردم شود و همچنین با تهاجم فرهنگی مبارزه کند حرکتی ارزشمند است که باید مورد توجه قرار بگیرد و امروز وظیفه همه افراد دلسوز نظام انقلاب اسلامی و اسلام است که با حضور فعال و آگاهانه در جبهه های فرهنگی در امر مبارزه با دشمنان اسلام کوشا باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.