اصفهان_رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کاهش ۶ درصدی تعداد جانباختگان حوادث رانندگی در جاده های استان طی ۶ روز گذشته خبر داد.

کاهش ۶ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده ای اصفهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسین پورقیصری با اشاره به نظارت کامل پلیس برای جاده های استان اظهار کرد: آمارهای پلیس راه نشان می دهد طی ۶ روز گذشته، تعداد جانباختگان حوادث رانندگی در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است.

وی بیشترین ساعات وقوع تصادفات در جادههای استان را به ترتیب ساعت ۱۸ الی ۲۰ و سپس ۱۴ تا ۱۸ عنوان کرد و گفت: عدم توجه به جلو با ۶۱ درصد، بیشترین علت وقوع تصادفات در جاده های استان بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیشترین حوادث رانندگی طی شش روز گذشته از اجرای طرح نوروزی سال ۹۷ در محورهای شهرضا-آباده، جندق، مبارکه-مجلسی، تیران به عسگران و آزاد راه کاشان رخ داده است.

به گفته سرهنگ پورقیصری، بر اساس آمارهای به دست آمده، ۷۳ درصد تصادفات رخ داده در جاده های استان طی مدت مذکور مربوط به خودروهای سواری شخصی بوده که ۳۳ درصد از این خودروها پژو و ۲۶ درصد پراید بودند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: انواع دیگر وسائل نقلیه از جمله کامیون، وانت، موتورسیکلت و کشنده نیز به ترتیب شش، پنج، هفت و دو درصد از تصادفات را شامل شدند.

سرهنگ پورقیصری در پایان گفت: به رانندگان توصیه می کنیم از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کرده و با آرامش و حوصله بیشتری به رانندگی بپردازند و از سفر خود لذت ببرند و با انجام حرکات حادثه ساز سلامت خود و سرنشینانشان را به خطر نیاندازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.