قزوین_ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مجموع آمار اسکان مسافران نوروزی اعم از فرهنگیان و غیرفرهنگیان از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته در ستادهای اسکان نوروزی پرداخت و افزود: در این مدت، ۴ هزار و ۱۱۷ خانوار، ۱۴ هزار و ۸۲۰ نفر و ۲۹ هزار و ۷۱۸ نفر روز اسکان یافته اند.

بیش از ۴ هزار خانوار در ستادهای اسکان نوروزی قزوین اسکان یافته اند

سالار قاسمی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن ارائه گزارشی از خدمات نوروزی مراکز اسکان فرهنگیان اظهار داشت: باتوجه به اینکه اسکان مسافران نوروزی در ستادهای اسکان از آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته و در ۲۸ و ۲۹ اسفند آغاز شده است، تعدادی از فرهنگیان و غیرفرهنگیان در این ستادها اسکان یافته اند.

وی افزود: در ۲۸ اسفندماه سال ۹۶، ۲۴۹ خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان قزوین اسکان یافته اند که از این آمار، ۱۷۶ خانوار فرهنگی و ۷۳ خانوار غیرفرهنگی بوده است؛ در این روز ۸۹۵ نفر نیز در ستادها اسکان یافته و از این آمار ۶۳۳ نفر فرهنگی و ۲۶۲ نفر غیرفرهنگی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: همچنین اسکان یکهزار و ۷۹۰ نفر روز صورت گرفته و یکهزار و ۲۶۶ نفر روز شامل آمار فرهنگی و ۵۲۴ نفر روز هم شامل غیرفرهنگی بوده است.

قاسمی به آمار اسکان مسافران نوروزی در دومین روز از تعطیلات و در تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ اشاره کرد و یادآور شد: در این روز، اسکان ۶۸۴ خانوار (۵۳۷ خانوار فرهنگی و ۱۴۶ خانوار غیرفرهنگی) در ستادهای اسکان صورت گرفته است که در آمار نفر هم ۲ هزار و ۴۶۱ نفر (یکهزار و ۹۳۴ نفر فرهنگی و ۵۲۷ نفر غیرفرهنگی) اسکان یافته اند.

وی اضافه کرد: همچنین در ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ نیز اسکان ۴ هزار و ۹۲۲ نفر روز شامل ۳ هزار و ۸۶۸ نفر روز فرهنگی و یکهزار و ۵۴ نفر روز غیرفرهنگی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به مجموع آمار اسکان فرهنگیان و غیرفرهنگیان در یکم فروردین ماه تصریح کرد: در این روز اسکان ۶۰۷ خانوار، اسکان ۲ هزار و ۱۸۵ نفر و اسکان ۴ هزار و ۳۷۰ نفر روز در ستادها صورت گرفته است و همچنین ۱۶۶ نفر روز در خانه معلم (باشگاه) اسکان یافته اند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در دومین روز از نوروز، ۵۴۷ خانوار، یکهزار و ۹۶۹ نفر و سه هزار و ۹۳۸ نفر روز اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی در ستادهای اسکان نوروزی، اسکان یافته اند.

وی آمار اسکان خانوارها در سومین روز از نوروز را ۶۲۴ خانوار عنوان و اضافه کرد: ۲ هزار و ۲۴۵ نفر و ۴ هزار و ۴۹۰ نفر روز اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی در این مدت اسکان یافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اسکان ۵۶۱ خانوار، ۲ هزار و ۱۸ نفر و اسکان ۴ هزار و ۳۶ نفر روز در ۴ فروردین ماه و اسکان ۶۸۸ خانوار، دوهزار و ۴۷۸ نفر و اسکان چهار هزار و ۹۵۶ نفر روز از جمله خدمات ارائه شده اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در ایام نوروز است.

قاسمی به مجموع آمار اسکان مسافران نوروزی اعم از فرهنگیان و غیرفرهنگیان از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته پرداخت و افزود: در این مدت، ۴ هزار و ۱۱۷ خانوار، ۱۴ هزار و ۸۲۰ نفر و ۲۹ هزار و ۷۱۸ نفر روز از خدمات ستادهای اسکان نوروزی بهره مند شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.