گیلان-استاندار گیلان، با بیان اینکه منابع طبیعی ثروت ملی و حفاظت از آن وظیفه شرعی و قانونی ماست، خواستار توجه بیش از پیش مردم، مسافران و گردشگران به حفاظت و مراقبت از این موهبت خدادادی شد.

حفاظت از منابع طبیعی وظیفه شرعی و قانونی ماست

به گزارش قدس آنلاین ، دکتر مصطفی سالاری در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه طی دو روز گذشته شهرستان های رودسر، سیاهکل، املش، لنگرود، لاهیجان و ماسال در معرض حریق قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آتش سوزی در چهار شهرستان در ساعات اولیه مهار شد، دو شهرستان حدودا ساعت ۲ بامداد تحت کنترل قرار گرفت و حریق در شهرستان ماسال نیز به دلیل وسعت و گستردگی، در حوالی صبحگاه مهار شد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان، با اشاره به تماس های مکرر وزیر کشور در ساعات اولیه بروز این حادثه تلخ و اعلام آمادگی وزارت کشور برای اعزام نیروی انسانی با تجهیزات خدمات رسان، عنوان کرد: علی رغم اینکه با احتساب مستثنیات مردمی نظیر اراضی مزروعی و باغات، بیش از ۲۰۰ هکتار از محدوده های استان دچار حریق شدند، با مدیریت و نظارت دقیق فرمانداران، بخشداران، شهرداران، سازمان های منابع طبیعی و هلال احمر و نیروهای بسیج و سایر سازمان های ذیربط استانی و شهرستانی، آتش در حداقل زمان ممکن، مهار شد.

این مقام مسئول افزود: دستورات لازم جهت برآورد خسارات وارده به معاونت عمرانی استانداری صادر شده است.

سالاری، با بیان اینکه منابع طبیعی ثروت ملی و حفاظت از آن وظیفه شرعی و قانونی ماست، خواستار توجه بیش از پیش مردم، مسافران و گردشگران به حفاظت و مراقبت از این موهبت خدادادی شد.

منبع :ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.