کرج- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از آمادگی کامل نیروهای امدادی و امداد رسانی به ۱۷۱ نفر حادثه دیده از شروع طرح امداد و نجات نوروزی تا به امروزدراستان البرز خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر البرز به ۱۷۱ حادثه دیده در طرح نوروزی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، ناصر چرخساز اظهار کرد : طی ۱۰ روز گذشته در مجموع ۴۱ مورد عملیات امدادی در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: از مجموع این حوادث ۲۵ مورد جاده ای، ۱۴ خدمات حضوری و ۲ مورد شهری بوده است.

چرخساز افزود: در این حوادث ۳۱ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۲۲ نفر به بیمارستان انتقال داده شده و ۹ نفر نیز به شکل سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اضافه کرد : طرح ملی امداد ونجات نوروزی استان البرز با ۷ پایگاه ثابت،۵ موقت و سیار و مرکز فرماندهی و کنترل عملیات امداد و نجات در سطح استان آماده ارائه خدمات در محورهای مواصلاتی می باشد که از این تعداد یک تیم توانا ویژه خواهران در محور کرج چالوس مستقر شده است.

چرخساز افزود : همچنین یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر نیز در صورت نیاز به امداد هوایی در اختیار استان قرار خواهد گرفت و تیم امدادو نجات کوهستان نیز در این ایام به صورت آماده باش می باشد.

وی گفت : روزانه ۵۹ نفر از نجاتگران و پرسنل آموزش دیده جهت ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی، ۱۳ دستگاه آمبولانس، ۳ دستگاه ست نیمه سبک هیدرولیک، ۷ دستگاه خودروی نجات در سطح استان به صورت آماده باش در پایگاه های امدادونجات بین شهری استان مستقر خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد : تمامی پایگاه ها در تمامی شعب آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری مسافرین و در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.