مشهد- رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی(EOC) از برطرف شدن خطر انفجار خودرو حامل گاز مایع در محور رشتخوار- تربت حیدریه که دچار واژگونی شده بود، خبر داد.

خطر انفجار خودرو حامل گاز مایع رفع شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستادخبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حسن گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: پیش از ظهر امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه یک دستگاه خودرو نیسان حامل کپسول های گاز مایع در کیلومتر ۴۳ محور رشتخوار- تربت حیدریه دچار واژگونی شد.

وی افزود: پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادی رشتخوار به همراه ۲ نجاتگر و یک پرستار و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی(EOC) با اشاره به اینکه با حضور بهنگام نیروهای هلال احمر در محل از انفجار این خودرو جلوگیری به عمل آمد، ادامه داد: راننده خودرو نیسان دچار مصدومیت شده بود که پس از انجام اقدامات ایمنی، به صورت سرپایی در محل مداوا شد.

وی از وقوع حادثه ای دیگر در پیش از ظهر امروز خبر داد و تصریح کرد: در حادثه دیگر که در کیلومتر ۱۲ محور قوچان- فاروج (ورودی شهر کهنه) رخ داد، یک دوچرخه سوار با خودرو سواری پراید برخورد کرد که در اثر این حادثه راکب دوچرخه دچار مصدومیت شد.

گودرزی با اشاره به اینکه وقوع این تصادف به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان اعلام شد، گفت: پس از اعلام وقوع این حادثه یک تیم عملیاتی شامل ۲ نجاتگر و یک پرستار به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: پس از تثبیت صحنه حادثه توسط نیروهای هلال احمر تنها مصدوم این حادثه که دچار ترومای سر شده بود توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل شد.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی(EOC) با اشاره به اینکه سومین حادثه پیش از ظهر امروز براثر واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر ۶۰ محور خواف- رشتخوار به وقوع پیوست، توضیح داد: در این حادثه راکب موتورسیکلت مصدوم شد که توسط هلال احمر به بیمارستان الزهرا(س) رشتخوار انتقال یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.