دبیر انجمن صنایع پروفیل یو پی وی سی و در و پنجره ایران با تایید این موضوع که درهای سرویس های بهداشتی حرم امام رضا کار شرکت "بوتیا صنعت" است گفت: ساخت این درها کاملا با استانداردهای جهانی مطابقت میکند.

درب سرویس‌های بهداشتی حرم امام رضا (ع) ساخت ایران است نه اتریش/ کیفیت محصولات شرکت "بوتیا صنعت" به مراتب بهتر از برندهای ترکیه است

به گزارش قدس آنلاین، دبیر انجمن صنایع پروفیل یو پی وی سی و در و پنجره ایران، هرگونه استفاده و عرضه محصولات خارجی با نام و برند تولید یو پی وی سی داخلی را رد کرده و اعلام داشت که کیفیت محصولات شرکت "بوتیا صنعت" به مراتب بهتر از کیفیت برندهای تولیدی در کشور ترکیه است.

محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی، در یکی از شبکه های اجتماعی به نقل از یک زائر در مشهد مقدس، مدعی شده بود که درهای یو پی وی سی سرویس های بهداشتی حرم ساخت اتریش بوده که با برند "بوتیا صنعت" عرضه شده است.

سید مرتضی معصومی محصولات  "بوتیا صنعت" را به صورت کامل تولید داخلی دانست که مطابق با استاندارد بوده و تاکید کرد که این برند داخلی هرگز محصولات خارجی را تحت نام برند خود به بازار عرضه نمی‌کند.

به گفته وی، ایران تا ۱۵ سال قبل تکنولوژی تولید محصولات یو پی وی سی با کیفیت را نداشته اما از پنج سال قبل بدین سو، محصولات تولید داخل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار شده است. وی با تایید این موضوع که درهای سرویس های بهداشتی حرم امام رضا کار شرکت "بوتیا صنعت" است گفت: ساخت این درها کاملا با استانداردهای جهانی مطابقت میکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.