جوین_ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین گفت: در اولین روز ازمسابقات کشتی با چوخه شهرستان جوین تیم کشتی قوچان به مقام اول دست یافت.

نتایج اولین روز مسابقات کشتی با چوخه شهرستان جوین اعلام شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین گفت:  مسابقات کشتی با چوخه شهرستان جوین نوروز ۹۷ با برگزاری در گود کشتی شهر حکم اباد اغاز شد.

 هاشم یزدی تصریح کرد: : مسابقه کشتی با چوخه استانی در بخش عطاملک به مرکزیت شهر حکم اباد گرامیداشت  یاد و نام شهید ارزشمند اسلام مدافع حرم شهید مهدی امینی  در روز دوشنبه مورخه ششم فروردین در چهار وزن ۷۴. ۸۴ . ۹۶. ۹۶+ کیلوگرم با حضور بیش از یکصد و پنجاه کشتی گیر از ۱۸ شهرستان سطح خراسان رضوی برگزار شد.  

وی خاطر نشان کرد: در نهایت و به صورت تیمی شهرستان قوچان با دو نشان طلا و دو نقره به مقام نخست مسابقات کشتی و شهر حکم ابادمرکز بخش عطاملک از توابع شهرستان جوین به عنوان میزبان با یک نشان طلا و یک نقره به مقام دوم و شهرستان تربت جام با یک نشان طلا به مقام سوم دست یافت.  

 یزدی یاد آور شد: مسابقات کشتی با چوخه شهرستان جوین همه ساله در تعداد شش گود کشتی برگزار می شود، که امسال نیز این رقابتها در هفتم فروردین گود کشتی ملایجرد ۹ ام، گود بنی هاشم برغمد  ۱۱، احمد اباد بالا جوین و ۱۲ فروردین عباس اباد عرب برگزار خواهد شد.  

وی اضافه کرد: نتایج کامل مسابقات کشتی با چوخه شهر حکم اباد به شرح ذیل اعلام می گردد.  

۷۴کیلو گرم 

۱_علی شاوردیان قوچان 

۲_حسن موسی زاده قوچان 

۳_علی مردانی اسفراین 

۸۴کیلوگرم 

۱_مصطفی اسکندری قوچان  

۲_محمد نیک سرشت مشهد 

۳_علی رضا جهانیان اسفراین 

۹۶گیلوگرم 

۱_محمد تیموری تربت جام 

۲_مسعود احمدآبادی حکم آباد 

۳_علی اکبر محمود آبادی 

+۹۶کیلوگرم 

۱_احمد میرزاپور حکم آباد 

۲_اسماعیل ثانی قوچان  

۳_فرزین شهباز چناران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.