گیلان- رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به وقوع دو فقره تصادف شدید در دو محور ‌شرقی و غربی گیلان گفت:‌ ۱۰ نفر بر اثر وقوع تصادف و واژگونی خودرو در گیلان مصدوم ‌شدند.

واژگونی اتوبوس در گیلان ۱۰ مصدوم به جا گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ حسین محمدپور اظهار داشت: در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه شامگاه سه شنبه ( ۷ فروردین) در دو محور صومعه‌سرا به فومن و لاهیجان به آستانه دو فقره  تصادف و واژگونی خودرو رخ داد که در این حوادث ۱۰ نفر مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: در حادثه نخست یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر صومعه‌سرا به سمت ضیابر در حال حرکت بود که با یک دستگاه سواری تاکسی پژو درون شهری که در حال دور زدن در محل تقاطع بود به‌شدت برخورد می‌کند.

وی در مورد نحوه تصادف و سپس واژگونی اتوبوس مسافربری عنوان کرد:‌ پس از آن‌که اتوبوس مسافربری در محل تقاطع مسیر صومعه‌سرا به سمت ضیابر به خودرو تاکسی نزدیک شد جهت جلوگیری از شدت حادثه به سمت پل منحرف و سپس در همان نقطه واژگون می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان‌ بیان داشت:‌ این اتوبوس مسافربری که از سمت صومعه‌سرا به ضیابر در حال حرکت بود ۱۲ نفر مسافر داشت که در پی وقوع تصادف و سپس واژگونی اتوبوس ۶ نفر از مسافران آن مصدوم و به بیمارستان صومعه سرا منتقل شدند.

محمدپور به حادثه دوم که در محور لاهیجان به آستانه اشرفیه رخ داده است نیز اشاره کرد و افزود:‌ در این سانحه یک دستگاه خودروی مسافربری مینی‌بوس با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا برخورد کرد که پس از وقوع تصادف، خودروی مسافری مینی‌بوس واژگون شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در اثر برخورد خودروی مسافربری مینی‌بوس و خودروی سواری زانتیا که به واژگون شدن مینی‌بوس مسافربری منتهی شد ۴ نفر مصدوم شدند که بلافاصله با حضور نیروهای امدادی و اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه هنوز علت دقیق وقوع این دو حادثه مشخص نشده است خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم با رعایت کردن کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان ‌شاهد وقوع حوادث و تصادفات این چنینی به‌ویژه در جاده‌های استان گیلان نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.