قزوین_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: بازرسان ویژه و عادی که به صورت سرزده در بقاع متبرکه حضور می‌یابند، مشکلات و نیازهای مردم را ارزیابی و مرتفع می‌سازند.

مشکلات و نیازهای مردم توسط بازرسان ویژه بقاع مرتفع می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل در بازدید از امامزادگان مجری طرح نوروزی آرامش بهاری و همچنین روند خدمت رسانی به زائرین محترم با تأکید بر لزوم افزایش رضایت زوار گفت: بازرسی سالجاری در دو مقطع پیش از اجرا و حین اجرا طرح نوروزی آرام بهاری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در بازرسی پیش از اجرا، مراحل آماده‌سازی و پیاده سازی تشریفات مراسم تا روز پیش از آغاز طرح به صورت روزانه و مستمر انجام می شد و بعد از اجرا نیز تیم‌های نظارت و بازرسی در نحوه اجرای صحیح طرح فعالیت می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: بازرسان ویژه و عادی که به صورت سرزده در بقاع متبرکه حضور می‌یابند، مشکلات و نیازهای مردم را ارزیابی و مرتفع می‌سازند.

 عادل در ادامه افزود: اگر مشکل یا مسئله‌ای وجود داشته باشد که در همان محل و به سرعت قابل حل شدن نباشد، توسط تیم کارشناسی مستقر در ستاد مرکزی طرح آرامش بهاری به صورت دقیق و حرفه‌ای بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: تا کنون مشکل و مسئله جدی در بقاع متبرکه استان قزوین شاهد نبودیم و امیدواریم به یاری حق و در زیر سایه اهل بیت علیه السلام، برنامه‌ها به خوبی تا پایان ایام نوروز ادامه یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در خاتمه اظهار داشت: همه این تلاش ها و کوشش ها در راستای تحقق آرامش معنوی زائرین در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه بوده تا هرچند برای لحظه ای هم که شده است خاطره خوش برای آنان از اقامت در این ذوات مقدسه با فراهم بودن امکانات و خدمات رفاهی فراهم آوریم.

گفتنی است،  مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در قالب یک تیم بازرسی متشکل از معاونان فرهنگی و اجتماعی و توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه این استان ضمن تشرف و زیارات آستان مقدس امامزادگان سلطان سید محمد (ع) و امامزاده حسین(ع) با مبلغین و خادمین این امامزادگان دیدار و گفتگو و از روند اجرای طرح بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.