اصفهان- استاندار اصفهان گفت: باید جوانان را با دقت و ریسک‌پذیری و پرانرژی وارد کرد و مورد اعتماد قرار داد همانگونه که در دوران دفاع مقدس سرداران ما که سن بالایی نیز نداشتند، مورد اعتماد قرار گرفتند و افتخار آفرینی کردند.

باید همانند دوران دفاع مقدس به نسل جوان اعتماد کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ دکتر محسن مهرعلیزاده در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنجان، ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و عید باستانی نوروز، اظهارداشت: شهرستان لنجان مهد نخبگان و فرهیختگان بزرگ و سرداران شهید است و مایه مباهات و افتخار است که استان اصفهان استانی شهیدپرور است و شهدای گرانقدری را هم در انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم انقلاب کرده است.
مهرعلیزاده ضمن تقدیر از زحمات ۵۰ ماه فرماندار سابق شهرستان لنجان، اظهارداشت: فرماندار جدید بیش از ده سال مسئولیت های ملی و ارزشمندی را داشته و امیدوارم که در این حوزه نیز موفق عمل نماید.
وی با تاکید بر حضور جوانان در عرصه های مختلف مسئولیتی، افزود: نسل ما نسلی سرشار از غیرت و باور بوده ولی باید به نسل جدید نیز اعتماد نمود و فرماندار جدید شهرستان نیز باید در حوزه اعتقاد، آداب و سنن و حفظ محیط زیست و تکریم مردم دقت نظر زیادی داشته باشد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه نسل گذشته تربیت یافته امام خمینی(ره) بود، افزود: سن هر انسان محدودیت دارد و باید جوانان را با دقت و ریسک‌پذیری و پرانرژی وارد کرد و مورد اعتماد قرار داد، همانگونه که در دوران دفاع مقدس سرداران ما که سن بالایی نیز نداشتند مورد اعتماد قرار گرفتند و افتخارآفرینی کردند.
مهرعلیزاده موضوع آب را از مسائل مهم و اصلی استان خواند و افزود: در طول دو دهه اخیر نسبت به این موضوع بی توجهی شده است و این درحالی است که اصفهان که در منطقه ای کویری قرار گرفته است نباید اینگونه مورد بی توجهی قرار می گرفت و باید در راستای اصلاح الگوی کشت و آبیاری تغییرات لازم صورت گیرد تا با همراهی مردم استان و کشاورزان بتوانیم از این مقطع گذر نماییم.
مهرعلیزاده خاطر نشان کرد: من بعنوان استاندار با همراهی تمامی مدیران با اعطای تسهیلات و مجوزات لازم کشاورزان را همراهی خواهیم کرد و با تصمیمات خوبی که اتخاذ گردیده است فعالیت ها به خوبی پیش خواهد رفت.
استانداراصفهان با اشاره به تشکیل کارگروه سازگاری با کم آبی در دولت؛ افزود: در اولین جلسه این کارگروه با طرح استان موافقت شد و این طرح حکایت از اصلاح الگوی مصرف و جمع آوری منابع مالی در راستای حفظ و ارتقای منابع آبی و لحاظ نمودن تکنولوژی های روز دنیا در رفع مشکل کم آبی در استان دارد.
وی فرهنگ سازی را یکی از موضوعات بسیار مهم خواند و افزود: همه دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش باید در حوزه فرهنگ سازی و اجرایی دست به دست هم دهند.  
مهرعلیزاده خاطر نشان کرد: شأن من بازی با افکار عمومی در موضوع آب نیست و ثانیه به ثانیه با همتی استوار در چندین مدل در حال پیگیری موضوعات مهم برای حل این مشکل هستم.
استانداراصفهان با بیان اینکه سد کوهرنگ با هزینه های موجود در استان اصفهان به پایان خواهد رسید، افزود: این پروژه هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  
فرماندار جدید شهرستان لنجان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از استاندار اصفهان به سبب اعتماد به جوانان، افزود: فرمانده من شخص استاندار خواهند بود و مانند دوران جنگ تحمیلی در میدان حضور فعال خواهیم داشت چرا که عملکرد ما به پای نظام نوشته می شود و نه یک حزب خاص و باید از اینگونه افکار اشتباه عبور کنیم.
مهدی صفرخانلوحمایت از بخش کشاورزی و توسعه مسکن مهر را از برنامه های خود در این شهرستان برشمرد و افزود: امیدوارم که به برکت این ایام شاهد ارتقای جمهوری اسلامی ایران در همه سطوح باشیم.
گفتنی است در این مراسم ضمن تکریم از فرماندار سابق، «مهدی صفرخانلو»  به عنوان فرماندار جدید شهرستان لنجان معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.