مشهد- رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به ۱۲ مصدوم واژگونی سه دستگاه خودرو در محورهای سبزوار در صبح امروز ۹ فروردین ماه خبر داد.

نجاتگران هلال احمر سبزوار به ۱۲ مصدوم واژگونی ۳ خودرو امدادرسانی کردند

به گزارش ستادخبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، محمدعلی جباری ثانی در تشریح این حوادث اظهار کرد: یکی از این حوادث که ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز رخ داد، یک دستگاه خودرو سواری پراید با ۶ سرنشین در کیلومتر ۱۸۰ محور شاهرود- سبزوار دچار واژگونی شد.

وی با اشاره به امدادرسانی ۲ نجاتگر و یک پرستار از پایگاه امدادی کاهک داورزن به این حادثه افزود: ۲ مصدوم حادثه که دچار ترومای سر، صورت، قفسه سینه و پهلو شده بودند به مرکز درمانی داورزن منتقل شدند.

جباری ثانی با اشاره به واژگونی خودرو دیگر پراید در کیلومتر ۲۰۰ محور شاهرود- سبزوار در ساعت ۸ و ۳۲ دقیقه صبح امروز گفت:‌ در این حادثه ۵ سرنشین خودرو پراید دچار مصدومیت شدند که یکی از مصدومان توسط تیم عملیاتی پایگاه مهر سبزوار به مرکز درمانی امدادی این شهرستان منتقل شد.

وی همچنین به سومین واژگونی خودرو در صبح امروز اشاره کرد و افزود: در این حادثه که یک دستگاه خودرو سوزوکی در کیلومتر ۸۵ محور سبزوار- شاهرود دچار واژگونی شد، ۴ سرنشین این خودرو حادثه دیدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان این خودرو دچار مصدومیت شد، گفت: این مصدوم توسط اورژانس به مرکز درمانی سبزوار منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.