سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برگزاری مسابقات لیگ در 2 سال گذشته که در هر سه هفته لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل شده، به نوعی مسخره است.

جلالی: در 2 سال گذشته شکل برگزاری مسابقات لیگ مسخره‌ بوده

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت: سال نو را تبریک می‌گویم. آرزوی سالی شاد دارم. باید در آرامش بازی کنیم زیرا تیم من در آرامش بهتر بازی می‌کند.به بازیکنان گفته‌ام شما به اندازه کافی عالی بوده‌اید و اکنون باید پتانسیل درونی که دارید را بیشتر آشکار کنید.حتی می‌دانم وقتی کسی آنها را نمی‌بیند برایشان تلخ است. اما بازیکنانم می‌توانند ظرفیت‌هایشان را عیان کنند تا بیشتر دیده شوند.

وی در مورد صحبت‌های کی‌روش مبنی بر نا آمادگی بازیکنان داخلی گفت: در این مورد دو موضوع را باید بگویم. اول اینکه  نوع برگزاری لیگ ما در 2 سال اخیر تحت تاثیر بازی‌های تیم ملی بوده و هر سه بازی یک ماه تعطیلی داشته‌ایم یا بعد از هر 4 مسابقه سه هفته لیگ تعطیل بوده است. این نوع برگزاری شاید مسخره است اما کاری که شده و سازمان لیگ و باشگاه‌ها این کار را انجام داده‌اند ظاهرا هیچ کسی از آن راضی نیست. نه ما توانسته‌ایم بازیکنان را آماده کنیم و باید در این زمینه تجدید نظر داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: مورد دوم این است که من گفته بودم که این دعواها پوچ است. این صحبت‌ها حاصل نگاه تحقیرآمیزی است که نسبت به ما و فوتبال ما وجود دارد. برخی آدم‌ها از درون هم به این نگاه کمک می‌کنند و باید این نگاه را ترمیم کنیم و به آنها بگوییم ما به جز پول چیزهای دیگر هم داریم. ظاهرا آنها فقط وقتی پول می‌خواهند کارفرمای ما را به رسمیت می‌شناسند.

جلالی در مورد اینکه منظورش کی‌روش سرمربی تیم ملی است، گفت: من یک چیز را کلی گفتم نگاهی که در موردش حرف می‌زنم مختص کی‌روش نیست. شما اگر ارتباطات بین‌المللی داشته باشید و با اروپایی‌ها در یک کلاس نشسته باشید متوجه این نگاه می‌شوید. آنها فکر می‌کنند ما فقط پول داریم و چیز دیگری بلد نیستیم. این نگاه در 30-40 سال اخیر و حتی در طول تاریخ وجود داشته و ما نمی‌توانیم به خاطر این نگاه با کسی دعوا کنیم. تنها راه این است که این نگاه ترمیم شود.

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته بازیکنان لیگ داخلی باید 40 روز در اختیار من باشند، گفت: فکر می‌کنم من جواب‌تان را دادم. من را وارد چیزی که به عقیده خودم پوچ است نکنید. جوابم کامل‌تر و جامع‌تر بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد  اینکه وضعیت پیکان در سال 96 چگونه بود زیرا بعد از چند برد سقوطی وحشتناک داشت، گفت: کاری که در پیکان انجام می‌شود اصولی است. در 2سالی که ما در پیکان کار کردیم تیمی بوده که از لیگ یک به لیگ برتر آمده سوابقش در 6 سال اخیر مشخص است. پیکان هم باشگاهی است که اگر با برنامه و صداقت در آن کار کنیم جواب می‌گیریم. در این دو سال برنامه‌ریزی صحیح و اصولی داشتیم. تیم ما رو به جلو حرکت می‌کند. در آن چند بازی که به تعبیر شما سقوط ما وحشتناک بوده به نظرم چنین اتفاقی نیفتاده ما 9 بازی را نبردیم اما آن موقع هم خوب بازی کردیم اما شاید پنالتی‌هایمان گل نمی‌شد و از نظر ذهنی تحت فشار بودیم.  به همین خاطر می‌گویم که بازیکنان ما باید در کمال آرامش کار کنند. این مهمترین مسئله است. پیشرفت در بازیکنان ما نهادینه شده است. آنها با عشق و علاقه کار می‌کنند تا موفق‌تر شوند و در تمرینات توقع مطالب جدیدتر دارند.

جلالی در مورد بازی با سپاهان اظهار داشت: من بازی‌شان را دیدم و از آنها شناخت دارم. در یک ماه که لیگ تعطیل بود 2 تا 3 روز تمرینات را تعطیل کردیم. سه روز بعد از بازی با تراکتورسازی و سه روز هم تعطیلات نوروزی. در بقیه روزها به سختی کار کردیم . بازیکنان ما می‌خواهند پیشرفت کنند و ما لذت ببریم. اول صحبت‌هایم گفتم که به جدول کار ندارم و می‌خواهم بهتر باشیم و پیشرفت کنیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: محروم زیاد داریم. صادق بارانی، سجاد مشکل‌پور، امیرحسین کریمی، محروم هستند. مهران موسوی، ابوالفضل ابراهیمی و شاهین ثاقبی هم مصدوم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.