مشهد- رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی ۲ خودروی سواری در محورهای سبزوار- نیشابور و فاروج- قوچان در صبح امروز شنبه ۱۱ فروردین ماه یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

واژگونی ۲ خودروی سواری یک فوتی و ۴ مصدوم داشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستادخبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حسن گودرزی در تشریح این حوادث اظهار کرد: در حادثه نخست که در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۰ محور سبزوار- نیشابور واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه که یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادی راسفی سبزوار با ۳ امدادگر و یک دستگاه ست نجات به محل اعزام شد، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان جان خود را از دست داد و ۳ سرنشین دیگر مصدوم شدند که توسط اورژانس به بیمارستان سبزوار منتقل شدند.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از وقوع دومین حادثه صبح امروز در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه در کیلومتر ۱۵ محور فاروج- قوچان خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید دچار واژگونی شده که یکی از سرنشینان این خودرو دچار مصدومیت شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادی امام‌زاده ابراهیم قوچان به همراه یک پرستار و ۲ نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و تنها مصدوم این حادثه را به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) این شهرستان انتقال دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.