سرمربی تیم فوتبال الریان قطر با اشاره به دیدار این تیم مقابل استقلال گفت: استقلال کاملا فرق کرده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

مایکل لادروپ: استقلال کاملا فرق کرده است/ انتظار دارم ورزشگاه آزادی پر شود

به گزارش قدس آنلاین، مایکل لادروپ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی خوبی شاهد باشیم و اینکه ما 12 ماه پیش هم اینجا مقابل پرسپولیس بازی کردیم.

وی افزود: اول تصور می کردیم الهلال خیلی قدرت بزرگی در این گروه است ولی می بینید که ما و استقلال در جایگاه اول و دوم هستم. انتظار داریم فردا یک استادیوم پر از تماشاگر را ببینم.

وی تاکید کرد: ما در بازی رفت 2 بر 2 کردیم و استقلال در دقایق پایانی بازی را مساوی کرد ولی امیدوارم فردا بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص اینکه فردا استادیوم پر از تماشاگر می شود گفت: ما سال گذشته 60 الی 70 هزار تماشاگر را مقابل پرسپولیس دیدیم و فردا هم چنین انتظاری داریم. طبیعتا پر شدن استادیوم اتفاق خوبی برای تیم میزبان است.

لادروپ در خصوص اینکه سورپرایز الریان برای استقلال چیست گفت: بازی رفت بازی اول بود و هر دو تیم شناختی نسبت به یکدیگر نداشتیم. ولی در این بازی استقلال را بیشتر می شناسیم و بازی های دیگر این تیم را هم تماشا کرده ایم و طبیعتا فردا بازی دو تیم متفاوت خواهد بود.

سرمربی الریان در خصوص اینکه شفر تغییرات زیادی در استقلال ایجاد کرده است و او چه تصوری از این تیم که در لیگ برتر هم روزهای خوبی را تجربه می گذراند خواهد داشت گفت: استقلال سال قبل با این تیم فعلی خیلی عوض شده و در لیگ هم خودشان را بالا کشیدند، مقابل العین و الهلال دیدیم که این تیم چقدر توانایی دارد، شما به همه این موارد ورزشگاه پر از تماشاگر را هم اضافه کنید اما فوتبال فقط علم نیست و ممکن است فردا هر اتفاقی بیافتد.

لادروپ در پاسخ به این سوال که شما در لیگ مقابل الوکره بازی خوبی به نمایش گذاشتید و فردا از تاباتا چه انتظاری دارید گفت: من از یک بازیکن انتظار ندارم و از کل تیم انتظار دارم، این را هم بگویم که فردا همه چیز تمام نخواهد شد و بازی های آینده هم بسیار مهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.