همدان - دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما با بیان اینکه تعطیلی صنوف در نوروز خلاء شهر گردشگری همدان است گفت :گردشگری باید اولویت اصلی توسعه اقتصادی باشد.

گردشگری اولویت اصلی توسعه اقتصادی باشد/تعطیلی صنوف در نوروز خلاء شهر گردشگری همدان
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، حسین صوفی در جریان بازدید از ستاد اجرایی تسهیلات سفر شهرداری همدان اظهار کرد: یکی از راه‌های پیشرفت و توسعه استان همدان ایجاد رونق اقتصادی بوده که یکی از راه‌های ایجاد رونق، توسعه صنعت گردشگری و توریست است.
وی افزود: برای رسیدن به این توسعه، در درجه نخست اقشار مختلف مردم از سراسر کشور از شهر همدان و فضای تفریحی، تاریخی و توریستی آن باید بازدید کنند.
دبیر شورای نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه این باور باید ایجاد شود که برای توسعه استان باید در حوزه گردشگری فعال شویم، تصریح کرد: باید همگان برای توسعه گردشگری شهر همدان مشارکت داشته باشند و کسی از این قاعده نمی‌تواند مستثنی باشد.
وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید از وضعیت ایجاد شده بهترین بهره‌برداری را داشته باشد، گفت: یکی از اشکالات این است که برخی مشاغل و صنوف تعطیل بودند و این خلایی است که باید رفع شود.
صوفی با بیان اینکه در یک شهر توریستی نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم، بیان کرد: باید مشارکت همگانی برای ایجاد رونق گردشگری در استان همدان ایجاد شود.
وی افزود: به لحاظ سابقه مسئولیت در حوزه جهانگردی و توریست و هم به لحاظ مدیریت در عرصه فرهنگی و هنری در سفرهای مختلف با نگاه کسب تجربه و مدیریتی از فضاهای شهری بازدید می‌کنم که در شهر همدان نیز بازدیدهایی داشتم.
دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما بیان کرد: فضاهای تفریحی، تاریخی و توریستی بسیار خوبی در شهر همدان وجود دارد که باید به درستی معرفی شده و مسافران را جذب کند.
وی درباره نحوه ارائه خدمات ستاد تسهیلات سفر شهرداری همدان نیز گفت: سال‌های پیش نیز از ستاد همدان بازدید کرده بودم که امسال متفاوت از سال گذشه بود چون برنامه‌ریزی اساسی صورت گرفته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.