مشهد- سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به ۱۹ مصدوم و یک جان باخته ۴ حادثه رانندگی در محورهای استان در بامداد ۱۳ فروردین ماه خبر داد.

۱۹ مصدوم و یک فوتی در ۴ حادثه رانندگی/امدادرسانی به کودک یک ساله دچار سوختگی شدید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، مجتبی محمودی به حادثه تصادف که در اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه پراید در کیلومتر ۳۰ محور جغتای- جاجرم اشاره و اظهار کرد: این حادثه که در ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد رخ داد ۴ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یک تیم عملیاتی از پایگاه شهید ابوالفضل راهچمنی جغتای به همراه یک پرستار و ۳ نجاتگر، یک دستگاه آمبولانس و یک ست کمک دار سبک به محل حادثه اعزام شد، افزود:‌ فرد جان باخته در این حادثه از درون خودرو پراید به وسیله ست نجات توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی شد و مصدومان حادثه نیز توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

اعزام ۲ تیم امدادی از ۲ استان به ۷ مصدوم تصادف

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پراید در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد در کیلومتر ۱۲ محور فاروج- قوچان خبر داد و افزود: در این حادثه ۷ سرنشین این دو خودرو دچار مصدومیت شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یک تیم امدادی از پایگاه امامزاده ابراهیم قوچان و یک تیم نیز از فاروج خراسان شمالی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: برای امدادرسانی به این حادثه ۲ پرستار، ۴ نجاتگر به همراه ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که ۲ نفر از مصدومان توسط هلال احمر خراسان شمالی و یک نفر نیز توسط تیم امدادی هلال احمر قوچان به مرکز درمانی موسی بن جعفر(ع) قوچان انتقال یافتند.

برخورد با عابر پیاده و متواری شدن سواری

محمودی به حادثه دیگری در بامداد امروز اشاره کرد و گفت:‌ در حادثه دیگری که ساعت ۱ و ۲ دقیقه بامداد رخ داد یک دستگاه خودرو سواری در برخورد با یک عابر پیاده در کیلومتر ۱۲ محور خلیل آباد- بردسکن منجر به مصدومیت عابر پیاده شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک تیم عملیاتی از پایگاه جاده ای شهدای کندر خلیل آباد به همراه یک پرستار، ۲ نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: طبق گفته های مصدوم، خودرویی با وی برخورد کرده و پس از وقوع حادثه از محل متواری شده است و بعد از رسیدن نیروهای امدادی به محل و انجام کمک های اولیه مصدوم به مرکز درمانی خاتم الانبیا(ص) کاشمر منتقل شد.

برخورد خودرو با مانع و مصدومیت تمامی سرنشینان

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ادامه به حادثه ای دیگر که در آن یک دستگاه پژو ۴۰۵ از جاده منحرف شده و با مانع برخورد کرده است، خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه که در ساعت ۲ و ۳۸ دقیقه بامداد در کیلومتر ۴۳ محور چناران- قوچان به وقوع پیوست ۷ سرنشین این خودرو دچار مصدومیت شدند.

وی با اشاره به اینکه یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادی شهید کلاهدوز قوچان با یک پرستار و ۲ نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس به محل این حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: ۲ نفر از مصدومان توسط هلال احمر به مرکز درمانی موسی بن جعفر(ع) قوچان انتقال داده شده و دیگر مصدومان نیز توسط اورژانس رسیدگی شدند.

امدادرسانی به کودک دچار سوختگی شدید

محمودی با اشاره به سوختگی شدید کودک ۱ سال و ۹ ماهه و امدادرسانی امدادرسانان هلال احمر در کیلومتر ۵۵ محور مشهد- نیشابور اظهار کرد:‌ شامگاه گذشته والدین این کودک با مراجعه حضوری به پایگاه امدادی ابرش مشهد برای نجات جان کودک خود، درخواست کمک کردند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد:‌ پس از امدادرسانی های اولیه توسط یک پرستار و ۲ نجاتگر حاضر در محل، این کودک توسط یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به علت سوختگی بسیاری زیاد به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.