مدیرعامل باشگاه استقلال در حین رفتن به ورزشگاه آزادی با تماشاگران عکس یادگاری انداخت و به آنها قول صددرصد پیروزی را مقابل الریان قطر داد.

عکس یادگاری تماشاگران استقلال با بازیگر سینما

به گزارش قدس آنلاین، درآستانه آغاز دیدار دو تیم استقلال و الریان در ورزشگاه آزادیباقی مانده است در حال حاضر هواداران در حال رفتن به ورزشگاه آزادی هستند جایگاه طبقه پایین کاملا پر شده و بسیاری از تماشاگران از این که نتوانستند بلیت تهیه کنند و در طبقه پایین مستقر شوند بسیار ناراحت هستند.

* افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال هم در ورزشگاه آزادی حاضر شد و با بسیاری از هواداران عکس یادگاری انداخت. همچنین افتخاری به هواداران استقلال قول داد که حتما استقلال با پیروزی الریان قطر را از پیش رو برمی‌دارد.

*حضور پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون در جایگاه VIP باعث شد تا هواداران به محض ورود او به ورزشگاه با او عکس یادگاری بیندازند.

* بازیکنان استقلال در حال گرم کردن هستند و هواداران تمام نفرات استقلال را تشویق می‌کنند. تیام مهاجم استقلال که به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی استقلال حضور ندارد در لیست 18 نفره قرار دارد و با سایر نفرات تمرین می‌کند.

* مجید حسینی هم که شرایط مصدومیتش طوری نیست که بتواند در ترکیب اصلی حضور داشته باشد از کنار زمین نظاره گر تمرینات استقلال بود همچنین او با مهدی رحمتی چند دقیقه‌ای صحبت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.