زاهدان - جانشین انتظامی استان از کشف یک تن ۲۰۰کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری ۳ قاچاقچی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان خبر داد .

کشف ۱ تن و ۲۰۰ کیلو تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی در خاش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛، سرهنگ احمد طاهری درتشریح این خبر، اظهارداشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "خاش" و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای کوهستانی اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می کردند، شناسایی شد .

وی افزود: اعضای این باند مسلح با ۲ دستگاه خودرو تویوتا در محورهای فرعی شهرستان "خاش"، گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شدند و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سرهنگ طاهری در ادامه بیان داشت: ماموران دراین درگیری مسلحانه، موفق به کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی، توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا و کشف یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.