کرج- رییس هیئت تکواندو استان البرز از کسب ۱۶۴ مدال کشوری و برون مرزی توسط ورزشکاران این استان در سال ۹۶ خبرداد.

عنوان هیئت برتر کشور را تکرار می کنیم/ کسب ۱۶۴ مدال در سال گذشته

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: از مجموع این عناوین ۲۰ مدال جهانی، ۱۳ مدال آسیایی، ۲ مدال دانشجویان جهان و ۴ مدال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بوده است.

وی افزود: همچنین تکواندو کاران البرزی موفق به کسب ۲۸ مدال از مسابقات بین المللی مختلف شده اند و ماحصل حضور در مسابقات قهرمانی کشور نیز ۱۰۲ مدال رنگارنگ بوده است.

رییس هیئت تکواندو استان البرز با تاکید براینکه روند مدال آوری این هیئت ورزشی به نسبت سال های قبل رشد داشته است گفت: خوشبختانه در سال ۹۶ حضور موفقیت آمیز تکواندو البرز در مسابقات داخلی و خارجی ادامه یافت و جایگاه اثرگذار این استان را در سطح کشور شاهد بودیم.

نوذری کسب ۱۲ سکوی برتر تیمی قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف را دیگر دستاورد سال ۹۶ برای تکواندو عنوان کرد و گفت: مدال نقره کیمیا علیزاده در مسابقات جهانی که برای نخستین بار به دست آمد شاخص ترین موفقیت تکواندو البرز در سطح بین المللی بوده است.

متولی ورزش تکواندو در استان البرز با بیان اینکه بیش از ۳۷ هزار تکواندوکار در سطح استان به شکل سازمان یافته فعالیت دارند گفت: این تعداد تکواندو کار توسط ۴۶۳ مربی آموزش و هدایت فنی می شوند ضمن آنکه ۱۴ مربی البرزی در سطح ملی ودر معیت تیم های ملی فعالیت می کنند.

وی شروع سال ۹۷ برای البرز با میزبانی از تیم ملی تکواندو بانوان را مورد اشاره قرارداد و گفت: این برنامه آغازی بر فعالیت های گسترده تکواندو البرز در سال ۹۷ بوده است ودر ادامه میزبانی از مسابقات جام باشگاه های آسیا و مسابقات جام فجر را اردیبشهت ماه خواهیم داشت.

رییس هیئت تکواندو استان البرز در پایان گفت: تمام ظرفیت های موجود در استان را به کار گرفته ایم تا موفقیت های سال های گذشته را تداوم بخشیم و عنوان برترین هیئت ورزشی کشور در ۴ سال اخیر را بار دیگر تکرار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.