سفیر ایران در روسیه همکاری ایران، روسیه و ترکیه را یکی از نمونه های همکاری های منطقه ای برشمرد و گفت: مشکلات و بحرانهای منطقه تنها از مسیر رایزنی و گفت‌وگو و همکاریهای منطقه ای قابل حل است.

بحرانهای منطقه تنها از مسیر گفت‌وگو قابل حل است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه، با اشاره به برگزاری همزمان با برگزاری اجلاس سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا و  اجلاس امنیتی مسکو با حضور وزیر دفاع ایران، تصریح کرد: همکاری ایران، روسیه و ترکیه یکی از نمونه های همکاری ها منطقه ای است که دستاوردهای قابل توجهی را در بر داشته است و این تاییدی است بر اینکه همکاریهای درون منطقه ای برای حل مشکلات از دستاوردهای بیشتری برخوردار هستند.

وی همکاری این سه کشور را در کاهش تاثیر تروریسم و مقابله با گروه های تروریستی بسیار موثر خواند و افزود:اجلاس روسای جمهور سه کشور و حضور همزمان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در اجلاس امنیتی مسکو که با حضور وزرای دفاعی تعداد زیادی از کشورها برگزار می شود، تاکید مجددی است بر اینکه مشکلات و بحرانهای منطقه تنها از مسیر رایزنی و گفت‌وگو و همکاریهای منطقه ای قابل حل است.

سفیر ایران در روسیه یادآورشد: برگزاری همزمان اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا و اجلاس امنیتی مسکو می تواند نتایج موثری را در صلح و ثبات در منطقه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.