قزوین_ رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۸ هزار و ۸۰۳ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان این استان پذیرش شدند.

پذیرش بیش از ۸ هزار خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان قزوین

سیدحسین بی نیاز در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین به آمار اسکان نوروزی در مراکز فرهنگیان استان قزوین پرداخت و گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی، ۷ هزار و ۶۲۸ خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی در مراکز فرهنگیان استان قزوین اسکان یافته اند که از این آمار، ۵ هزار و ۷۶۲ خانوار فرهنگی و یکهزار و ۸۶۶ خانوار غیرفرهنگی بوده است.

وی مجموع آمار فرهنگیان و غیرفرهنگیان اسکان یافته در مراکز فرهنگیان استان قزوین را ۲۷ هزار و ۴۶۰ نفر عنوان کرد و افزود: از این مجموع، ۲۰ هزار و ۷۴۲ نفر مربوط به اسکان فرهنگیان و ۶ هزار و ۷۱۸ نفرهم مربوط به اسکان غیرفرهنگیان است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اقامت نفر روز فرهنگیان و غیرفرهنگیان در مراکز فرهنگیان مطرح کرد: آمار اقامت فرهنگی شامل ۴۱ هزار و ۴۸۴ نفر روز و آمار اقامت غیرفرهنگی شامل ۱۳ هزار و ۴۳۶ نفر روز است که در مجموع اقامت ۵۴ هزار و ۹۲۰ نفر روز در مراکز فرهنگیان این استان انجام شده است.

بی نیاز خاطرنشان کرد: یکهزار و ۱۷۵ خانوار ۴ هزار و ۲۲۹ نفر و ۸ هزار و۵۳۶ نفر روز در خانه های معلم استان قزوین اسکان داشته اند.

وی اضافه کرد: در مجموع، ۸ هزار و ۸۰۳ خانوار با ۳۱ هزار و ۶۸۹ نفر و ۶۳ هزار و ۴۵۶ نفر روز در ستادهای اسکان نوروزی استان قزوین اسکان یافته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.