بجنورد- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سهمیه سوادآموزی استان برای سال جاری هشت هزار نفر است که براساس برنامه ریزی های انجام شده جذب کلاس درس خواهند شد.

سهمیه سوادآموزی خراسان شمالی حدود ۸ هزار نفر اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی مهدی مودی اظهار کرد: از این میزان سه هزار و ۸۹۰ نفر در دوره سوادآموزی، یکهزار و ۵۵۶ نفر دوره انتقال و ۲ هزار و ۵۳۶ نفر در دوره تحکیم هستند.

وی با بیان اینکه ثبت نام سوادآموزان از ۱۸ فروردین تا پایان آذرماه ادامه دارد، گفت: دوره های آموزشی در سوادآموزی به مدت ۵ ماه در ۴۰۰ ساعت، انتقال ۷ ماه ۶۰۰ ساعت و تحکیم ۶ ماه در ۱۳۰ ساعت برگزار می شود.

مودی افزود: شیوه آموزش کلاس ها در دوره سوادآموزی صرفا کلاسی و در سوادآموزی به صورت فرد به فرد، خودآموز و کلاسی است که در دوره تحکیم و انتقال کلاس ها با ۱۰ نفر سوادآموز و در دوره سوادآموزی در شیوه کلاسی با ۷ نفر و فرد به فرد با یک نفر برگزار می شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سهمیه سوادآموزی استان خراسان شمالی در سال ۹۶، ۸ هزار و ۴۰۰ نفر بود که ۷ هزار و ۲۳۷ نفر جذب سوادآموزی شدند و از این تعداد ۲ هزار و ۶۵۰ نفر در دوره سوادآموزی، ۲ هزار و ۵۳۶ نفر انتقال و ۲ هزار و ۵۵۱ نفر دوره تحکیم بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.