بجنورد- فرمانده انتطامی شهرستان شیروان از آتش سوزی در پارکینگ یک واحد آپارتمانی در این شهرستان خبر داد.

آتش سوزی در شیروان ۱۵ نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود وحیدی در تشریح این خبر گفت: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در سطح شهرستان بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۵ نفر دچار آسیب دیدگی و مشکل تنفسی شدند بیان داشت: تمامی این آسیب دیدگان سریعا توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

سرهنگ وحیدی همچنین افزود: در این اتش سوزی ۳ دستگاه خودرو  در محل پارکینگ بوده  به طور کامل در آتش سوختند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان درباره علت و میزان خسارت وارده گفت:علت این حادثه توسط  کارشناسان در دست بررسی می باشد که متعاقباً اعلام خواهد شد

تصادف نیسان با عابر پیاده در حوالی کود زینل خان  یک کشته برجا گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از تصادف یک دستگاه نیسان وانت با عابر پیاده در عصر روز سه‌شنبه در حوالی کود زینل خان اسفراین خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری در خصوص جزئیات این خبر گفت:  در اثر برخورد و تصادف یک دستگاه نیسان وانت با عابر پیاده در حوالی کود زینل خان، بلافاصله ماموران راهنمایی و رانندگی و کلانتری در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه ماموران مشخص شد یک دستگاه خودروی وانت نیسان در سربالایی خاموش می شود و راننده نیز بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با یک نفر برخورد وباعث مجروح شدن عابر پیاده می شود.

سرهنگ مهری بیان کرد : عابر پیاده بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، متاسفانه به علت شدت جراحات وارده  فوت می شود.

این مقام انتظامی از شهروندان و رانندگان خواست نکات ایمنی را جدی بگیرند و خودروی خود را از نظر فنی کنترل کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

سرهنگ مهری تصریح کرد: عابر پیاده ستواندوم مهدی گوهری از پرسنل مرزبانی هنگ مرزی درگز بود وبرای تماشای مسابقات کشتی با چوخه در  اسفراین  حضور داشته که متاسفانه به رحمت خدا رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.