شهرکرد-مدیر سابق دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری گفت: مطالعات اولیه طرح محرومیت زدایی دهستان شلیل صورت گرفته است و تا کنون تلاش شده یک جریان سازندگی در این منطقه ایجاد شود.

مطالعات اولیه طرح محرومیت زدایی دهستان شلیل انجام شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مرتضی سجادی روز چهارشنبه در مراسم آئین تودیع و معارفه مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، مسئول اموراستان‌های آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: تا کنون تلاش کرده ایم که با ظرفیت های ایجاد شده در کنار آستان قدس رضوی به امر محرومیت زدایی و فقر زدایی کمک کنیم.

سجادی گفت: یکی از سیاست های آستان قدس رضوی عهده دار کردن تأمین بخشی از منابع مالی و تهیه سبدهای کالا توسط دفاتر نمایندگی های استان است که در این راستا با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) مراکز خیریه استان شناسایی شدند و در خصوص  توزیع سبدهای کالا و جمع آوری کمک های مردمی به دفتر نمایندگی استان کمک قابل توجهی شد.

وی در خصوص اعزام زائران به مشهد گفت: در بحث اعزام زائر اولی ها اقدامات قابل توجهی تا کنون صورت گرفته و حدودا می توان گفت زائر اولی در استان نداریم.

سجادی افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به محرومیت زدایی مناطق استان گفت: مطالعات اولیه طرح محرومیت زدایی دهستان شلیل صورت گرفته است و تا کنون تلاش شده یک جریان سازندگی در این منطقه ایجاد شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از تلاش های مرتضی سجادی مدیر سابق دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در چهارمحال وبختیاری تجلیل بعمل آمد و بهروز مردانی نژاد بعنوان مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان چهارمحال و بختیاری به مدت ۲ سال منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.