معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: از ۲۸ اسفند سال گذشته تاکنون بیست و هفت هزار و ۲۴۰ گردشگر نوروزی به پست‌های ثابت و سیار (سحاب) جمعیت هلال احمر این استان مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کردند.

مراجعه بیش از ۲۰ هزار گردشگر نوروزی به پست های ثابت و سیار هلال احمر قزوین

نادر میرزایی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ملی «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» در سال جاری همچون سالهای گذشته، ۱۰ پست ثابت در سطح ۸ شهرستان و پنج پست سحاب با دوچرخه و پیاده توسط اعضای جوان برای راهنمایی مسافران ایجاد شد.

وی بیان کرد: در طرح ایمنی و سلامت نوروزی طی ۱۳ روز گذشته سالجاری، ۵۰۳ نفر از جوانان به گردشگران خدمات لازم را ارائه کرده اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین خدمات ارائه شده در پست های هلال احمر را کمپین نه به تصادفات جاده ای، ایستگاه سلامت، پاسخگویی به مسائل شرعی، توزیع نقشه و بروشور، استفاده نمازگزاران از خیمه های نماز و فضای دوستدار کودک عنوان کرد.

میرزایی افزود: همچنین در این مدت، پنج هزار و ۹۵ مسافر به کمپین پیشگیری از تصادفات جاده ای پیوسته و میثاق نامه آن را امضا کردند و بیش از نوزده هزار و ۸۴۰  نسخه بروشور و نقشه نیز بین گردشگران توزیع شده است.

وی اضافه کرد: حفاظ کمربند، درخت ایمنی، درخت عبرت، شهرک ترافیکی همیار هلال و پشت نویسی خودورویی طرح بهرفت از جمله برنامه های خلاقانه و نوآورانه جوانان استان قزوین بوده که با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی به مورد اجرا گذاشته شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: طرح ایمنی و سلامت نوروزی مسافرین از ۲۸ اسفند ۹۶ آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سالجاری ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.