کرج- معاون فناوری و اطلاعات اداره کل ثبت احوال استان البرز گفت: ۶۴ درصد از شهروندان البرزی از کارت ملی هوشمند برخوردار شده اند.

۶۴ درصد البرزی ها کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند

رضا علیپور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در استان البرز واجد شرایط برای اخذ کارت ملی هوشمند هستند.

وی تصریح کرد: از بین افراد واجد شرایط  تاکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر موفق به اخذ کارت ملی هوشمند شده اند و حدود یک میلیون نفر دیگرنیز اقدامی در این زمینه نکرده اند.

معاون فناوری و اطلاعات اداره ثبت احوال استان البرز به ضرورت اخذ کارت ملی هوشمند برای تمام اقشار مردم در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکید دولت تمامی افراد می بایست تا پایان سال جاری دارای کارت ملی هوشمند شوند.

علیپور با اشاره به استقبال مردم در ۲ سال اخیر از کارت ملی هوشمند گفت: طرح هوشمند شدن کارت های ملی از سال ۹۱ آغاز شد و این فرایند در گذشته حدود ۴ ماه به طول می انجامید.

وی تصریح کرد: این در حالی است که از سال ۹۵ باتوجه به استقبال شهروندان فرایند اخذ کارت ملی هوشمند کاهش یافته و به کمتر از یک ماه رسیده است.

معاون فناوری و اطلاعات اداره ثبت احوال استان البرز در پایان با درخواست از مردم برای اخذ کارت ملی هوشمند گفت: جهت ثبت  برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند. ncr.ir شهروندان می توانند با مراجعه به سایت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.