کرج- استاندار البرز از اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات با سود پایین برای تجهیزات مکانیزاسیون حوزه کشاورزی خبر داد.

اختصاص تسهیلات ۴هزارمیلیارد تومانی برای تجهیزات کشاورزی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در اولین نشست کارگروه رفع موانع واحد های تولیدی که در یکی از واحدهای تولیدی ماشین آلات کشاورزی در شهرک صنعتی هشتگرد برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز در حوزه پرداخت تسهیلات و رفع موانع تولید رتبه اول را بین استان های دیگر کسب کرده چراکه بالای ۱۶۰ درصد برنامه های استان البرز در این حوزه تحقق یافته است.

وی افزود: یکی از واحد های تولیدی در ساوجبلاغ محصولات خود را در قالب یک بخش صنعتی  ودر سطحی بین المللی عرضه کرده است که این یکی از پتانسیل های خوب در استان البرز است.

نجفی  با اشاره به شعار سال گفت: همه ارگان های دولتی همچون سال گذشته در این امر تلاش خود را به کار گیرند و دست تولیدکنندگان داخلی را بگیرند تا در این زمینه نیز شاهد پیشرفت باشیم.

وی با بیان اینکه اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات با سود پایین برای حمایت از کشاورزان نشانگر توجه ویژه دولت به این قشر است گفت: باید در راستای تولید محصولات کشاورزی با کیفیت بالا تسهیلات ویژه اختصاص یابد.

استاندار البرز در پایان با بیان اینکه موانع فعالیت واحد های تولیدی باید حل شود گفت: با دستگاه هایی که وظیفه خود را انجام ندهند برخورد خواهد شد چراکه حل مشکلات تولید کنندگان در اولویت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.