چابهار- جانشین فرودگاه بین‌المللی «چابهار-کنارک» گفت:افزایش پروازها از اواخر اسفند ماه از هفته ای ۲۸ پرواز که به صورت معمول از فرودگاه کنارک انجام می‌شود به هفته ای ۳۴ پرواز رسیده است.

افزایش پروازها از فرودگاه بین المللی چابهار-کنارک در نوروز ۹۷

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار، ابوالفضل غلامی اظهار داشت: افزایش پروازها از اواخر اسفند ماه از هفته‌ای ۲۸ پرواز که به‌صورت معمول از فرودگاه کنارک انجام می‌شود به هفته‌ای ۳۴ پرواز رسیده است و بسیاری از ایرلاین‌ها نیز پروازهای فوق‌العاده در اواخر اسفند ماه و اواسط نوروز از مراکز جمعیتی به مقصد چابهار برقرار کردند.  

وی افزود: بیشترین رشد پروازها از ۲۰ اسفند ماه سال ۹۶ تا ۱۲ فروردین‌ماه ۹۷ بوده است و در این مدت ۹۳ پرواز از فرودگاه «چابهار-کنارک» انجام‌شده که نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.  

جانشین فرودگاه بین‌المللی «چابهار-کنارک» بابیان اینکه در نوروز ۹۷ روزانه ۴ تا ۵ پرواز از فرودگاه کنارک انجام‌شده، تصریح کرد: پروازهای نوروزی از ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ تا ۱۲ فروردین‌ماه سال جاری انجام‌شده که در این‌مدت ۵۲ پرواز از مقاصد تهران، شیراز، بندرعباس، زاهدان، مشهد، دبی و مسقط به فرودگاه بین‌المللی «چابهار-کنارک» انجام‌شده و بیش از ۶ هزار مسافر نوروزی از این طریق جابه‌جاشدند.  

بنا به آمار ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چابهار، بندر چابهار از ۲۷ اسفند ماه سال ۹۶ تا ۱۲ فروردین‌ماه ۹۷ میزبان حدود ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۵ درصد رشد داشته است، ضمن آنکه حوزه نفوذ گردشگری چابهار از استان و استان‌های هم‌جوار فراتر رفته و ایرانیان از شمال تا جنوب، مرکز تا غرب امسال میهمان تنها بندر اقیانوسی ایران بودند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.