سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی اعتراف کرد لیورپول بهتر از این تیم بازی کرده است.

واکنش پپ گواردیولا بعد از شکست سنگین در زمین لیورپول

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی که یکی از شانس های اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است در دیدار برابر لیورپول نمایشی ناامید کننده‌ای داشت و شکست سنگینی را متحمل شد.

منچسترسیتی صدرنشین بلامنازع لیگ جزیره که برای دیدار با لیورپول به آنفیلد رفته بود با نتیجه دور از انتظار سه بر صفر تن به شکست داد تا شانس کمی برای صعود به دور بعد داشته باشد. گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی از دلایل شکست تیمش در این دیدار سخن به میان آورد.

او گفت: لیورپول در این دیدار بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. آنها بهتر از ما بودند و شایسته این پیروزی هم بودند. لیورپول بسیار خوب دفاع کرد و همین باعث شد تا آنها اجازه خلق موقعیت را به ما ندهند. تیمی که نمی‌تواند موقعیت گلزنی خلق کند، طبیعی است که به گل هم نرسد. برای برگشتن به بازی به یک گل نیاز داشتیم اما نتوانستیم به آن برسیم.
سرمربی اسپانیایی فیروزه‌ای پوشان ادامه داد: همه از شانس کم ما برای صعود به نیمه نهایی سخن به میان می آورند اما فردا بازیکنان را قانع خواهم کرد که چنین شانسی را داریم. من به تیمم ایمان زیادی دارم و براین باور هستم که می توانیم در دیدار برگشت برگردیم و این شکست سنگین را جبران کنیم. در فصل جاری کارهای خوب زیادی انجام داده ایم و اصلا دور از انتظار نیست که بازهم نتیجه ای بزرگ را رقم بزنیم.

گواردیولا در پایان سخنان خود گفت: 90 دقیقه دیگر باقی مانده است و نهایت تلاش خود را برای بازگشت به کار خواهیم گرفت. دیدار بسیار سختی برابر منچستر یونایتد در لیگ داریم و باید خود را به خوبی آماده این دیدار کرد. بازیکنان سیتی ناامید نخواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.