رشت- نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری بر لزوم ارتباط با جوانان مؤمن و پرانگیزه گفت‌: انس و سلوک شایسته مردمی با جوانان در همه امور باید مورد توجه قرار گیرد.

برقراری ارتباط مطلوب با جوانان دانشگاهی و حوزوی در اولویت برنامه‌هایم قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر "انس و سلوک شایسته مردمی به‌ویژه با جوانان مؤمن و پرانگیزه" در حکم ابلاغی ایشان به خود اظهار داشت: حرکت در مسیر ابلاغی رهبر معظم انقلاب بر همه نمایندگان ایشان در هر نقطه‌ای از کشور که فعالیت می‌کنند واجب است.

‌نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تصریح به اینکه مقام معظم رهبری همواره بر لزوم انس و سلوک شایسته با مردم و جوانان مؤمن و پرانگیزه تأکید داشته‌اند گفت: جوانان بازوان توانمند عرصه‌های فرهنگی،‌ اقتصادی و سیاست هستند و رهبر معظم انقلاب نیز دیدگاه و توجه بسیار ویژه‌ای به جوانان داشته و برقراری ارتباط نزدیک با آنان را همواره مورد تأکید قرار داده‌اند.

آیت‌الله فلاحتی از جوانان به‌عنوان امیدهای آینده کشور نام برد و ابراز داشت:‌ وجود نیروی جوان در هر جامعه‌ای قطعاً به‌عنوان امیدهای آینده مردم در تعیین سرنوشت آن کشور محسوب می‌شود به‌طوری‌که هم‌اکنون این امر مهم در بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد:‌ تلاش بسیار زیاد دولتمردان در سایر کشورها و دول خارجی و هزینه کردن بودجه‌های بسیار زیاد در جهت جوان‌سازی کشور خود و عبور از وضعیت کهنسالی نشان‌دهنده اهمیت این موضوع و عمق تأثیرگذاری جوانان در سرنوشت کشورهاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اضافه کرد: اگر جوانان در یک جامعه‌ای مورد غفلت قرار گیرند و در عرصه‌های مختلف و حساس حضوری مؤثر نداشته باشند قطعاً آن جامعه با مشکلات و معضلات بسیار عدیده‌ای مواجه خواهد شد و از مسیر رشد و بالندگی خارج می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با یادآوری تأکیدات مقام معظم رهبری و حضور جوانان در همه امور کشور بیان داشت:‌ توجه داشتن نسبت به حضور مؤثر جوانان در عرصه‌های اقتصادی،‌ سیاسی و به‌ویژه برای تصمیم‌گیری در حوزه بسیار حساس مسائل فرهنگی باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

امام جمعه رشت ادامه داد:‌ برقراری ارتباط مطلوب با جوانان دانشگاهی و حوزوی و سلوک معنوی و شایسته با آنان که به‌تعبیر مقام معظم رهبری به‌عنوان افسران جنگ نرم محسوب ‌می‌شوند در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های بنده در استان گیلان قرار دارد.

منبع : تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.