رشت- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، گیلان را پنجمین استان پرتردد کشور در نیمه فروردین نام برد و گفت: طی نوروزی امسال ۹ درصد مسافران نوروزی بیش‌تر از ورود مسافران به گیلان سفرکرده‌اند.

گیلان پنجمین استان پرتردد کشور در نیمه فروردین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حمل و نقل جاده ای استان گیلان، محمدرضا نازک‌کار بابیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته استان گیلان ازنظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۶۴۳ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور بوده اظهار کرد: این میزان از تردد در مقایسه با سال گذشته ۱۶.۶ درصد افزایش ازنظر متوسط تردد ساعتی در استان را نشان می‌دهد.

وی بابیان اینکه سرعت متوسط وسایل نقلیه در ساعت اوج ۷۲ کیلومتر بر ساعت بوده افزود: ساعات اوج تردد طی ۲۴ ساعت گذشته در کل محورهای استان، بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صبح صورت پذیرفته است. سرعت متوسط وسایل نقلیه در ساعت اوج ۷۲ کیلومتر بر ساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان بابیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ هزار و ۲۹۶  وسیله نقلیه وارد استان شده گفت: در همین مدت ۶۸ هزار و ۶۱۱ وسیله نقلیه از استان خارج‌شده است.

نازک‌کار گفت: بیشترین میزان ورودی وسایل نقلیه به گیلان از طریق رامسر- چابکسر با میزان ورودی ۱۸ هزار و ۶۳۳ وسیله نقلیه و پس‌ازآن محور آزادراه قزوین - رشت  با میزان ورودی ۱۲ هزار و ۱۵۲وسیله نقلیه بوده است.

وی با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه در طرح نوروزی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی استان گیلان ازنظر متوسط تردد ساعتی با تعداد۷۷۳ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور بوده است که در این مدت و در مقایسه با سال گذشته ۱۰.۱ درصد رشد ازنظر متوسط تردد ساعتی در استان مشاهده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اعلام اینکه تاکنون یک‌میلیون و ۷۲۲ هزار و ۴۴۵ وسیله نقلیه وارد استان شده بیان کرد: در طرح نوروزی امسال تعداد یک‌میلیون و ۷۱۶ هزار و ۱۵۱ وسیله نقلیه از استان خارج‌شده است که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد رشد در ورود به استان و ۲۹ درصد رشد در خروج از استان را شاهد بوده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.