زاهدان- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: کیفیت پایین محصولات خارجی موجب کاهش چشم گیر خرید اینگونه اجناس در منطقه آزاد چابهار شده است.

کاهش چشم گیر خرید اجناس خارجی در منطقه آزاد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی اظهار داشت: در اجرای طرح نظارتی ایام نوروز که از ۱۵ فروردین به مدت یک ماه به طول انجامید کشیک تعزیرات حکومتی در سطح استان به دو صورت ثابت و سیار فعال بود .

وی افزود : در شعب سیار از ۳۲۶ مورد بازرسی انجام شده به ۱۴۳ واحد تذکرات لازم داده شد و همچنین برای ۱۰۴ واحد پرونده تخلفاتی تشکیل که متخلفین به میزان ۱۰۵ میلیون و ۳۷۲ هزار ریال جزای نقدی در حق شاکیان خصوصی و دولت محکوم شدند .

ویادامه داد : در شعب ثابت در طول اجرای طرح از تعداد ۸۳۵ فقره پرونده وارده در حوزه های کالا و خدمات ، بهداشت دارو ، درمان و دامپزشکی و قاچاق کالا و ارز با تلاش های صورت گرفته توسط همکاران تمامی پرونده ها رسیدگی و متخلفین به میزان ۲۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

میرزایی در ادامه گفت : در طول مدت اجرای طرح ، گشت های مشترک بصورت مستمرّ و با حضور بازرسین سایر دستگاه های مرتبط از جمله نیروی انتظامی ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، مرکز بهداشت ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، دامپزشکی و معاونت های غذا و دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی و... انجام شده است .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان نمود : با توجه به اینکه می بایست بهترین خدمات برای مسافرین در استان ارائه می شد در اقدام مشترک میان دستگاه های مرتبط تمامی مراکز خدماتی بین راهی بازدید و در همین راستا مراکز عرضه فرآورده های نفتی ، رستوران ها ، سوپر مارکت ها، مساجد و ... بررسی شد .

میرزایی در پایان گفت : کیفیت پایین محصولات خارجی موجب کاهش چشم گیر خرید اینگونه اجناس در منطقه آزاد چابهار شده بود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.