رشت_ رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: حضور عالمانی چون میرزاکوچک جنگلی در تاریخ مبارزاتی کشور، افتخاری برای گیلانیان است.

حضور عالمان گیلانی در تاریخ مبارزاتی کشور افتخار گیلانیان است

به گزارش قدس آنلاین، جبار کوچکی‌نژاد عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در رشت اظهار داشت: حضور عالمانی چون میرزاکوچک جنگلی در تاریخ مبارزاتی کشور، افتخاری برای گیلانیان است. 

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان عنوان داشت: مردم گیلان هیچگاه فراموش نمی‌کنند که فرماندهان بزرگی را در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ها فرستادند و علمایی چون آیت‌الله احسانبخش نیز در کنار آنها حضور داشتند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره نقش مردم گیلان در پایان یافتن فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: مردم گیلان قبل از دیگر مردم کشور در روز ۸ دی طومار فتنه را پیچیدند و این امر مورد تشویق مقام معظم رهبری قرار گرفت.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنیم که فردی عالم، رزمنده، جوان و بومی را در این برهه خاص تاریخی که باید به‌طور جدی با فساد مقابله کرد به‌عنوان نماینده‌ ولی‌فقیه در گیلان منصوب کردند تا هدایت معنوی جامعه گیلان را برعهده بگیرد.

استاندار گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه همواره صداقت، صمیمیت و صفای آیت‌الله قربانی را با تمام وجود احساس می‌کردیم عنوان داشت: آیت‌الله قربانی همواره در مواضع و سخنانشان نقشی پدرانه برای استان گیلان داشتند و وجودشان افتخار گیلان است.

مصطفی سالاری سرمایه‌های انسانی استان گیلان را با ارزش‌ترین سرمایه‌های گیلان دانست و تصریح کرد: استان گیلان انسان‌های برجسته‌ای چون آیت الله بهجت و آیت‌الله احسانبخش را به جامعه معرفی کرده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان گیلان در راستای تحقق شعار امسال گام برداشت افزود: حجت‌الاسلام و المسلمین فلاحتی نیز از سرمایه‌های گیلان محسوب می‌شوند و حضورشان سبب ایجاد اتحاد میان مردم و مسئولان می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.