سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان دیدار برابر صنعت نفت آبادان گفت: بخاطر فشردگی بازی ها دوندگی لازم را نداشتیم.

مجید جلالی: مقابل صنعت نفت دوندگی همیشگی را نداشتیم/ از موقعیت های خودمان استفاده نکردیم

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی سرمربی پیکان در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان حاضر شد و اظهار کرد: من از بازی بازیکنانم لذت بردم. شرایط جدول بسیار حساس است.

جلالی تاکید کرد: به نظر من شکست ما سه دلیل داشت. دلیل نخست فاصله کم این بازی با دیدار قبلی ما مقابل سپاهان بود. تیم ما دوندگی همیشگی خود را نداشت و من دلیل اینکه ما باید در پنج روز دو بازی را انجام دهیم را متوجه نمی‌شوم. نه تیم ما ملی‌پوش داشت و نه صنعت نفت، دلیلی برای این کار نبود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: دلیل دوم اینکه پنالتی‌ای که برای صنعت نفت اعلام شد به درستی پنالتی بود. اما خطایی که در نیمه نخست بر روی بازیکن من صورت گرفت هم می‌توانست پنالتی باشد و دلیل سوم هم اینکه زمانی که ما از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کنیم، باید هم سه امتیاز را تقدیم حریف کنیم.

جلالی اضافه کرد: هواداران بازی جذابی را دیدند. در شروع بازی ما خوب نبودیم و در 10 دقیقه اول عملکرد مناسبی نداشتیم و گل را هم در همان دقایق خوردیم اما ما سخت کار می‌کنیم. امروز مقابل تیمی بازی کردیم که سه، چهار ستاره نامی دارد که می‌تواند در لحظه نتیجه بازی را تغییر دهند. بازیکنان جوان من مقابل چنین تیمی خوب بازی کردند و به نظرم شایسته بیشتر از آنچه که اتفاق افتاد، بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.