رشت_ امام جمعه رشت با بیان اینکه ما نماینده حزب گروه و یا جناح سیاسی نیستیم تصریح کرد: ما نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و همان‌گونه که رهبری تعامل باهمه سلایق و جناح‌ها دارد حرکت می‌کنم و تنها خط قرمز ما مقابله با افرادی هست که در خط رهبری و ارزش‌های انقلاب نباشد.

 نماینده حزب گروه و یا جناح سیاسی نیستیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ رسول فلاحتی گیلانی عصر روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: آیت‌الله قربانی از برجستگان و نخبگان فرهنگی و علمی کشور هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عصاره تلاش‌های انبیا و ائمه است افزود: انقلاب اسلامی پس از انقلاب پیامبر تونست معادلات چند هزارساله بشر را عوض کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ایران میدان تاخت تاز ظالمان علیه مردم بود گفت: به فرموده رهبری اگرچه تخت جمشید حاصل تلاش مردمان رنجور بوده اما باید ارزش‌های اسلامی پس از انقلاب اسلامی که معادلات بشر را عوض کرده را تبلیغ کرد.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه کاپیتالیسم و لیبرال غرب به انقلاب اسلامی تعظیم و متواضع شده اظهار کرد: انقلاب اسلامی ظرفیت‌های گوناگونی را دارا است که لازم است از ظرفیت‌های انقلاب برای آخرت خود استفاده کرد.

فلاحتی عدالت را زمینه‌ساز تعالی مردم دانست و بیان کرد: عدالت در عرصه سیاست و فرهنگ و اجتماعی وسیله‌ای برای تعالی ما در آخرت است.

وی با بیان اینکه ما برای سعادتمند شدن تلاش می‌کنیم گفت: وظیفه ما است که انسان‌ها را با ظرفیت‌های انقلاب اسلامی سعادتمند کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نامه رهبری در حکم ابلاغ خطاب به مردم رشت است تصریح کرد: تعابیر شجاع، انقلابی و کارآزموده که رهبری در حکم نمایندگی آورده در هیچ حکم ابلاغی دیده نمی‌شود که بیانگر توجه معظم له از استان گیلان به‌ویژه شهر رشت است.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه همه باید جهادی کار کنند خاطرنشان کرد: اگر کسی نمی‌خواهد در میدان گسترده کار جهادی نکند هم خود را باخته و هم دیگران را فریفته است.

فلاحتی با بیان اینکه ما نماینده حزب گروه و یا جناح سیاسی نیستیم تصریح کرد: ما نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و همان‌گونه که رهبری تعامل باهمه سلایق و جناح‌ها دارد حرکت می‌کنم و تنها خط قرمز ما مقابله با افرادی هست که در خط رهبری و ارزش‌های انقلاب نباشد.

وی با بیان اینکه می‌توانیم استان گیلان را که دارای دشت، کوه و دریا است برای مردم ساماندهی کنیم گفت: باید همه نهادها و دستگاه‌ها هم سو با یکدیگر در جهت تعالی استان و مردم آن تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر عدم تخریب دیگران افزود: نباید به‌جای هم سویی و تعامل، دیگران را تخریب کرد و جامعه را ملتهب ساخت.

امام‌جمعه رشت با اشاره به ظرفیت‌های عظیم در استان گیلان بیان کرد: استان از ظرفیت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف دارد که لازم هست باهم سویی با یکدیگر و مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و ارزشی برای مردم کار و تلاش کرد.

فلاحتی با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: رهبری معظم انقلاب در بیان گفتمان‌ها ویرگول و نقطه‌ها را رایت می‌کند و مخاطب اصلی شعار رهبری مسئولان است و همه باید از ظرفیت‌های استان در جهت تحقق شعار سال حمایت کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.