مشهد-امام جمعه مشهد گفت: بازار کشور را باید بر روی کالای خارجی بست تا بیکاران ما سر کار بروند.

بازار کشور را باید بر روی کالای خارجی بست

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: تعطیلی ابتدای سال تمام شد و حالا آغاز کار و فعالیت است و در چهلمین سال انقلاب امیدواریم نقطه عطفی داشته باشیم و شاهد جهش عظیم در حوزه توسعه جهانی نظام اسلامی ایران باشیم.

وی افزود: استکبار جهانی چهره شفافی در بینش مسلمانان پیدا کرده و همه به خوبی دشمن را می شناسند زیرا حاکمان منافق کشورهای اسلامی نیز پرده از ماهیت ننگین خود کنار زدند. از گذشته می گفتند سعودی ها یهودی هستند ولی امروز این سخن دقیقا مشخص شد زیرا بن سلمان در سفر به آمریکا با مجله تایم مصاحبه  و اعلام کرده با اسرائیل در جهات مختلف اشتراک داریم که یکی از مهم ترین آنها دشمن مشترکی به نام ایران است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حاکم شیطان صفت عربستان اعلام کرده مراودات اقتصادی با اسرائیل خواهند داشت و بعد از مصر این کشور را به رسمیت می شناسند. وی همچنین در مصاحبه با یک روزنامه دیگر اعلام کرده صهیونیست ها مالک فلسطین هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما از ابتدای انقلاب تاکید داشتیم سعودی ها صهیونیست هستند و حالا بعد از ۴۰ سال با این سخنان حرف های ما ثابت شد.طبق اظهار سازمان بهداشت سعودی در حال حاضر بخش عمده عربستان را مرز«گال»گرفته و حاکم سعودی تمام ثروت این کشور را روی پای ترامپ ریخته و به فکر مردم خود نیست. 

علم الهدی تاکید کرد: مردم عربستان آرام نخواهند گرفت و در سال ۴۰ ام انقلاب اسلامی ایران امیدواریم ملت های منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایر ان قیام کرده وریشه حاکمان ظالم را بکنند. 

امام جمعه مشهد اظهار کرد: در کنار این مهم باید به فکر حل مشکلات داخل کشور باشیم .در طول سال های گذشته تجربه نشان داده همه موفقیت ها  زمانی رخ داده که به سخنان رهبری گوش کرده ایم و هر جا این نسخه ها نادیده گرفته شده مشکلات حل نشده اند. 

وی تاکید کرد: در سال جاری باید سخنان رهبری در حوزه حمایت از کالای ایرانی توسط مردم و مسئولان جدی گرفته شود تا بتوانیم مشکلات را از پیش روی خود برداریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم باید تصمیم بگیرند که کالای خارجی نخرند و نفروشند و با وجود کیفیت پایین تر برخی تولیدات داخلی باید مقاومت کرد و بازار کشور را روی کالای خارجی بست تا بیکاران ما سر کار بروند. 

علم الهدی اظهار کرد: در حوزه معاملات کلان نیز باید متولیان مربوطه از ورود کالاهای خارجی به کشور جلوگیری کرده و به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش کنند.اخیرا اعلام شد قرار است قراردادی با قطعه ساز خارجی بسته شود که در مرحله اول ۵۵۰ کارگر کشور بیکار خواهند شد و این اقدام مخالف شعار سال است. 

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد:این درست نیست مردم مقید به اجرای فرمان رهبری بوده و جنس مرغوب خارجی را نخرند و به کالای داخل اکتفا کنند و از طرفی مسئولان با قرار دادهایی بازار کشور را در اختیار خارجی ها قرار دهند. 

وی بیان کرد: برخی به سخنان رهبری گوش نمی کنند و خودشان اقدامی را انجام می دهند و دچار مشکل می شوند و آن را به گردن رهبری می اندازند.چهار سال پیش من در نماز جمعه فیلتر شبکه های اجتماعی را مطرح کردم که برخی به این سخنان حمله کردید و حالا خودشان به این نتیجه رسیده اید که این شبکه را باید فیلتر شود و می گوید  این اقدام خواسته رهبری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر ۴ فرد بی بصیریت هنوز هم سنگ شبکه های خارجی را به سینه می زنند شما به خاطر آنها نیاید بگوید فیلترینگ خواسته رهبری است.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.