بشرویه- امام جمعه موقت بشرویه گفت: رژیم آل سعود خود را خادم خانه خدا میداند ولی با دشمنان اسلام همدست شده است.

همراهی آل سعود با اسراییل خیانت بزرگ به اسلام است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر حدادیان در خطبه های نماز جمعه شهرستان بشرویه به مهمترین ویژگی های حکومت حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و گفت: در دوران حضرت مهدی آنچنان نعمت های الهی فراوان است که دیگر هیچ کسی گرسنه سر بر بالین نمی نهد،دزدی و فساد وجود ندارد، زکات دهندگان به دنبال گیرندگان زکات هستند و به دلیل برخورداری همگان از امکانات خوب ،نیازمندی یافت نمی شود.

 وی با اشاره به جلوه های زیبای دین مبین اسلام بیان کرد:دین اسلام که با هدایت پیامبر اکرم و امامان معصوم تبلیغ و ترویج شده است دارای بهترین دستورات برای زندگی سعادتمند است.

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به اینکه دوران حکومت حضرت مهدی(عج) بهترین دوران ها خواهد بود گفت:در حکومت حضرت مهدی (عج) خبری از بی عدالتی و ظلم نخواهد بود.

حدادیان تصریح کرد:تبعیض و فساد در دوران حکومت حضرت مهدی (عج) معنایی ندارد و همگان از امکانات به طور مساوی و به عدالت بهره مند خواهند شد و این عدالت نه تنها فقط برای مسلمانان بلکه برای همه جهانیان خواهد بود.

امام جمعه موقت بشرویه در ادامه وی افزود: همه ما مسلمانان امید داریم که این حکومت با عدل و داد به دست حضرت مهدی (عج) در جهان ایجاد خواهد شد و مظلومان جهان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

حدادیان  افزود:از بعثت پیامبر تا کنون با مطالعه در تاریخ می بینیم که هیچ روزی نرسیده که همه جهان مسلمان باشند ولی این روز بزرگ با ظهور حضرت مهدی (عج) فرا خواهد رسید و در دوران حضرت ولیعصر برقراری عدل و عدالت به معنای واقعی محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان حضرت علی(ع) نیز عدالت بسیار مورد توجه بوده است گفت:در دوران حضرت علی(ع) نیز این امام اهتمام ویژه ای برای رعایت عدالت بین مردم داشته و حتی در خرج کردن بیت المال حساسیت ویژه ای داشتند.

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به فرا رسیدن روز بنیاد مسکن هم گفت:یکی از توصیه های اکید معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بهره مندی همه اقشار مردم بویژه در روستاها از منزل مسکونی بود و تاسیس بنیاد مسکن نیز با همین هدف دنبال شد.

حدادیان فرا رسیدن شهادت امام کاظم(ع)  را تسلیت گفت و افزود:این امام همام در راه اعتلای دین مبین اسلام تلاش های زیادی کرده و سختی های زیادی را متحمل شدند.

امام جمعه موقت بشرویه در ادامه با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی بیان کرد: روز شهادت این شهید بزرگ روز هنر نام گذاری شده است و شهید آوینی از شهدای بزرگ و شاخص کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به کشتار خونین فلسطینی های بیگناه و تظاهرات گسترده ملت مظلوم فلسطین گفت:روز اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به روز نکبت نام گذاری شده است و متاسفانه امسال جمع فراوانی از تظاهرات کنندگان فلسطینی به شهادت رسیدند.

حدادیان با انتقاد از همبستگی رژیم آل سعود با دشمنان اسلام افزود:همبستگی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام است و آنانی که ادعای خادمی بیت الله الحرام را دارند دست در دست دشمنان اسلام مظلومان جهان را به خاک و خون می کشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.