مدافع پیشین تیم فوتبال پدیده خراسان گفت که وکیل وی به طور رسمی از فیفا خواسته‌ است تا حکم انضباطی باشگاه پدیده اجرا شود.

پراهیچ: وکیلم امروز از فیفا خواست حکم باشگاه پدیده اجرا شود

به گزارش قدس آنلاین، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در تاریخ 12 مارس (21 اسفند 96) نامه‌ای مشترک به ایگور پراهیچ، باشگاه پدیده و فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد و ضمن هشدار به باشگاه پدیده اعلام کرد اگر این باشگاه تا تاریخ 19 مارس 2018 (28 اسفند 96) اقدام به پرداخت بدهی خود به پراهیچ نکند، پرونده موردنظر به یکی از اعضای کمیته انضباطی فیفا ارسال می‌شود تا یک هفته بعد از پایان ضرب‌الاجل تعیین‌شده، تصمیم رسمی در خصوص این پرونده گرفته شود.

پس از اخطار جدی فیفا، باشگاه پدیده دست به کار شد تا با پراهیچ و وکیلش به توافقی در این خصوص برسد و در نهایت موفق شدند رضایت بازیکن پیشین خود را برای پرداخت این بدهی در چند قسط بگیرند، اما عمل نکردن مسئولان باشگاه پدیده به وعده‌های خود باعث شده تا کاسه صبر پراهیچ لبریز شود و وکیل این بازیکن رسماً از فیفا درخواست کرد تا باشگاه پدیده را جریمه کند.

پراهیچ که در حال حاضر عضو تیم دسته دومی اف‌سی واراژدین کرواسی است، در این باره به خبرنگار «تسنیم» گفت: طبق توافقی که با باشگاه پدیده داشتیم قرار شد آنها بدهی خود را در چند بخش یعنی هر هفته 10 هزار دلار به من پرداخت کنند که بر این اساس اولین پرداخت باید چهار هفته پیش صورت می‌گرفت، اما این وعده مسئولان باشگاه محقق نشد. سران باشگاه از ما فرصت خواستند و ما به آنها این فرصت را دادیم، اما قدر این فرصت را ندانستند. مسئولان باشگاه پدیده بار دیگر با ما بازی کردند، از این‌رو وکیلم (گوران ووچتیچ) امروز طی تماسی که با فیفا داشت از آنها خواست تا حکم کمیته انضباطی اجرا شود.

طبق حکم فیفا، باشگاه پدیده باید رقم 79 هزار و 186 یورو به‌علاوه پنج درصد سود این رقم به‌همراه 53 هزار و 172.5 یورو به‌علاوه پنج درصد سود این رقم را به ایگور پراهیچ پرداخت می‌کرد.

حکم کمیته انضباطی فیفا در قبال این پرونده می‌تواند شامل جریمه نقدی، کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.