اصفهان- کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز و فردا ( شنبه و یکشنبه) دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان ۴ تا ۶ درجه کاهش یافته و مردم شاهد بارش باران خواهند بود.

هوای اصفهان بارانی است

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین دمای امروز هوای اصفهان را ۱۱ درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: سردترین نقطه استان، فریدونشهر با ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و گرمترین نقطه خور و بیابانک با ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر است.

وی با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه جوی  ناپایدار تا اواسط هفته جاری بر روی استان است، ادامه داد: از بامداد امروز بارش های خوبی در سطح استان شاهد بودیم که بیشترین بارش‌ها از فریدونشهر با ۱۵ میلی متر گزارش شده است.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وجود مه غلیظ در شهرستان فریدن، اظهارکرد: در روز شنبه آسمان اصفهان نیمه ابری تا ابری گاهی رگبار و احتمال رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید است.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت آینده بارش های رگباری توام با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.