بجنورد- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی گفت: دستگاه قضایی با مسببین آتش سوزی مجتمع مسکونی خیابان کاشانی شیروان و عواملی که موجب سقوط و فوت یک نفر از هم استانی های در شیروان شد ند برخورد قاطع خواهد داشت.

برخورد دستگاه قضایی با مسببین آتش سوزی و سقوط شهروند شیروانی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، مسلم محمدیاران در خصوص انتشار خبر آتش سوزی مجتمع مسکونی و سقوط یک خانم در این حادثه ، تشریح کرد: ماموران آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت خبر آتش سوزی، در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق و نجات جان ساکنین مجتمع کردند که یک خانم ۲۳ ساله به علت شکستن نردبان آتش نشانی از طبقه سوم سقوط کرده و متاسفانه باوجود تلاش تیم پزشکی و بکارگیری امکانات درمانی، در اثر شدت ضربه وارده به سر فوت کرد.

وی با اشاره به احتمال عمدی بودن آتش سوزی اظهار کرد: در روز حادثه با حضور دادستان و بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شیروان در محل، تحقیقات و بررسی های اولیه صورت گرفت که پس از تشکیل پرونده، نتیجه تحقیقات حاکی از سقوط یک خانم بر اثر شکستن نردبان آتش نشانی است؛ عمدی یا غیر عمدی بودن آتش سوزی نیز درحال بررسی است که پس از تکمیل تحقیقات، نتیجه اعلام خواهد شد.

دادستان مرکز استان با تاکید بر لزوم تجهیز آتش نشانی به امکانات کافی، مناسب و استاندارد جهت اطفای حریق و نجات جان مردم، گفت: دستگاه قضایی ضمن تشکر و قدردانی از حضور به موقع عوامل آتش نشانی در محل جهت اطفای حریق و نجات ساکنان مجتمع مسکونی، با مسببین و مقصرین این پرونده برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت.

به گزارش قدس آنلاین، روز چهارشنبه، ۱۵ فروردین ماه، ساعت ۲:۴۰ دقیقه بامداد یک مورد آتش سوزی در خیابان کاشانی شیروان به وقوع پیوست که خسارت های مالی و جانی در پی داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.