بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: تفاهم نامه سه جانبه ای بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران به دبیری شرکت شهر کهای صنعتی خراسان شمالی در استان اجرا می شود.

تفاهم نامه سه جانبه برای توسعه صنایع کوچک در خراسان شمالی اجرایی می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان؛ سیاوش وحدت در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: اجرای این تفاهم نامه در استان به دبیری شرکت شهرک‌های صنعتی است که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در استان خراسان شمالی در سال جدید اجرایی شود.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه برای اجرای هرچه بهتر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از توسعه بنگاه های خرد، کوچک و متوسط به امضا رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد: فراهم شدن زمینه های لازم برای ایجاد هم افزایی و تدوین برنامه های یکپارچه و منسجم در زمینه توسعه بنگاه های خرد، کوچک و متوسط ذیل سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه های راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بهره گیری بهینه از مزایای قانونی امکانات و برنامه های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، معاونت، اتاق و دیگر دستگاههای اجرایی سازمان ها و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی از اهداف این تفاهم نامه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: این سازمان حمایت‌های لازم جهت اجرایی شدن تفاهم نامه در استان را در برنامه دارد.

یحیی نیکدل افزود: با توجه به شعار امسال و لزوم استفاده از کالای ایرانی باید مردم و مسئولین تمام تلاش خود را جهت  خرید کالای ایرانی انجام دهند.

وی تاکید کرد: واحدهای تولیدی نیز باید کیفیت محصولات خود را ارتقا داده تا مردم برای خرید محصولات داخلی ترغیب شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.