۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 594735

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از برگزاری دو دیدار دوستانه با عراق خبر داد.

دیدار تیم ملی فوتسال ایران و عراق در کربلا

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد ناظم‌الشریعه درباره پیشنهاد تیم ملی فوتسال عراق برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران توضیح داد: سرمربی عراق برای انجام دو بازی دوستانه در کربلا با من صحبت کرده اما هنوز به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری نکرده‌اند. پیشنهاد من برای تاریخ این مسابقه، ۱۵ روز بعد از عید فطر است.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به شروع لیگ از ۱۵ تیر، تاریخ پیشنهادی او مناسب است یا نه، گفت: هنوز تاریخ شروع لیگ قطعی نشده است. پیشنهاد ما به سازمان لیگ، شروع مسابقات لیگ از عید فطر (۲۵ خرداد) بود. اگر این تاریخ مورد موافقت قرار بگیرد، ما به عنوان مثال بین هفته سوم و چهارم لیگ با عراق بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: ما معمولا بین هر هفته از لیگ، اردوی چند روزه تیم ملی را خواهیم داشت. یکی از این اردوها را به بازی با عراق اختصاص می‌دهیم تا باشگاه‌ها اذیت نشوند. در هر حال باید امسال لیگ را زود شروع کنیم اما هنوز نحوه برگزاری مسابقات مشخص نیست. به اعتقاد من لیگ باید به صورت پلی‌آفی برگزار شود و زمان یک فصل از مسابقات زیاد شود.

ناظم‌الشریعه همچنین از جلسه‌ با عباس ترابیان برای هماهنگی سایر دیدارهای تدارکاتی خبر داد و گفت: در هفته جاری به کمیته فوتسال می‌روم تا با آقای ترابیان درباره برنامه دیدارهای دوستانه تیم ملی صحبت کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.