مشهد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه در طول طرح ۲۴ روزه طرح نوروزی ۹۷، ۱۷۳ حادثه در استان به وقوع پیوست، گفت: هلال احمر به ۶۹۲ حادثه دیده و ۴۶۹ مصدوم این حوادث امدادرسانی کرد.

امدادرسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۶۹۲ حادثه‌دیده در نوروز ۹۷

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای هجدمین دوره طرح هلال بهشت همزمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: این طرح با تمدید ۴۸ ساعته تا ۱۷ فروردین ماه ادامه یافت.

وی با بیان اینکه در طول مأموریت ۲۴ روزه این طرح ۱۷۳ مورد حادثه به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: در این حوادث ۶۹۲ نفر حادثه دیدند که از این تعداد ۴۶۹ نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: از مجموع کل حوادث در این مدت ۱۱۷ مورد حادثه جاده‌ای، ۳۱ مورد خدمات حضوری، ۴ مورد خدمات مناسبتی، یک مورد ریزش آوار، یک مورد سیل و آبگرفتگی، ۱۴ مورد شهری و ۸ مورد کوهستان بوده است.

وی از کاهش ۱.۱۴ درصدی حوادث در طرح نوروزی ۹۷ نسبت به سال گذشته گفت: همچنین امسال شاهد کاهش ۳.۴۸ درصدی حادثه دیدگان نیز بودیم.

احمدی محورهای مواصلاتی سبزوار را پرحادثه ترین محور در حوادث جاده ای در استان عنوان کرد و افزود: در این مدت سبزوار، قوچان و رشتخوار به ترتیب با ۲۴، ۱۷ و ۹ حادثه بیشترین حوادث جاده ای استان را داشته و چناران، سرخس، تایباد، درگز و تربت جام نیز هر کدام با یک مورد حادثه کمترین حوادث را داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.