زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از ۲ هزار و ۶۵۰فرصت شغلی در سال گذشته با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۵ میلیارد و۷۰۰میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زنجان ایجاد شد.

۲هزار و ۶۵۰فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در زنجان ایجاد شد

به گزارش قدس آنلاین، هدایت صفری صبح شنبه در جلسه شورای هماهنگی زکات در محل  کمیته امداد استان زنجان، افزود: کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ۴۰ هزار نفر معادل ۲۲ هزار و ۵۰۰ خانوار را تحت پوشش  دارد.

وی اظهار کرد: در این راستا ۷۸۸ نفر بیمار خاص، سه هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز، ۵۲۹ دانشجو و ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار و ۱۷ هزار سالمند  و سه هزار ۱۹۷ خانواده مستأجر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: سالانه ۱۰ درصد از  جمعیت تحت پوشش استان زنجان از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند و این نهاد بر انسان محوری تأکید دارد و با همین رویکرد بیش از دو هزار و ۶۵۰ فرصت شغلی در سال گذشته با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۵ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شده است.

صفری بر توانمندی جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این نهاد توانمندسازی محرومین را در دستور کار جدی خود دارد و حفظ کرامت انسانی و ارائه خدمات را از رویکردهای اصلی خود قرار داده است.

وی  گفت: برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و با پیوست فرهنگی ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به نام‌گذاری امسال به «حمایت از کالای ایرانی»، افزود: توسعه خدمات اشتغال کمیته امداد استان زنجان بر محور شعار سال به مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های راهبردی این نهاد در سال جدید است.

صفری تصریح کرد: مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات مهم دیگر این نهاد در حوزه اشتغال است و رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه مهارت‌آموزی مددجویان بسترسازی برای توسعه طرح‌های اشتغال نو و دانش‌بنیان با تکیه‌بر تولید است.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.