اراک- مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی از رشد ۵۲ درصدی میزان بازدید گردشگران نوروزی از موزه های استان مرکزی خبر داد.

رشد ۵۲درصدی آمار بازدید گردشگران نوروزی از موزه های استان مرکزی

 به گزارش قدس انلاین ،به نقل از میراث فرهنگی استان مرکزی، مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی سید محمد حسینی اظهار داشت: موزه های استان مرکزی در ایام نوروز ۹۷ با استقبال بی نظیر گردشگران مواجه شد و یازده هزار و ۹۸ بازدید از هشت موزه استان در این ایام به ثبت رسید. 

وی افزود: این رقم در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۵۲ درصد رشد داشته که این موضوع نوید بخش اقبال عمومی گردشگران و مردم استان نسبت به موزه ها و به فراخور آن فرهنگ بومی خود است.

حسینی ادامه داد: همچنین بازدید گردشگران خارجی در نوروز سال گذشته از موزه های استان مرکزی به میزان ۱۰ نفر بوده که این رقم در نوروز ۹۷ به ۳۱۷ نفر رسیده، این روند رو به رشد در جذب گردشگر و تشویق آنها به بازدید از موزه ها مهم ترین روش تبلیغ برای جذب گردشگران به شمار می رود چرا که بازگو شدن خاطره خوش از هر سفر دیگران را به تجربه آن سفر ترغیب می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: هشت موزه در سطح استان مرکزی با بازدید نسبتا مطلوب گردشگران همراه بوده اند و در این میان موزه چهار فصل شهرستان اراک بیشترین استقبال را داشته، در این رابطه میراث فرهنگی استان تلاش خود را برای جذب بیشتر گردشگران با افزایش تبلیغات موثر، به کار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.