بجستان_ فرماندار بجستان گفت: نوروز امسال از رشد بالای حضور گردشگران در بجستان برخوردار بودیم و اقامتگاه های بوم گردی زیباترین جاذبه های گردشگری نو از استقبال خوبی بر خوردار بودند.

اقامتگاه های بوم گردی، زیباترین جاذبه گردشگری بجستان در ایام نوروز بود

 به گزارش خبرنگار قدس انلاین، صبح امروز حسین ابراهیمی فرماندار بجستان در گفتگو با خبر نگار ما در پاسخ به این  سوال که بهترین جاذبه گردشگری که در ایام نوروز امسال توانسته است گردشگران را به خودجلب نماید چه بوده است، گفت: در حالی که در سال جاری بیشتر جاذبه های شهرستان، رشد قابل توجه ورود گردشگران به شهرستان را نشان می دهد باید اذعان کنیم جذاب ترین جاذبه اقامتگاه های بوم گردی بوده که به خاطر نو بودن توانسته گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب نماید.

حسین ابراهیمی افزود:بر گزاری منظم نوروزگاه ها در روستا ها و شهر نیز که دوباره مردم با اداب و رسوم پیشینیان آشنایی پیدا می کنند نیز توانسته از جذابیت ویژه ای بر خوردار باشد که این هم باید حواشی آن کمتر شده و بتوانیم جذابیت بیشتری در سالهای آینده بر قرار کنیم.

ابراهیمی تاکید کرد: ظرفیت های خوبی در شهرستان داریم که برای بوم گردی و جذب گردشگر لازم است به آنها پرداخته شود که البته اداره میراث فرهنگی و سایر دست اندرکاران ستاد خدمات سفر نیز کارها و زحمات خوبی در سال جاری انجام داده اند.

این مقام عالی دولت با اشاره به ۸ محور مواصلاتی شهرستان ودرمسیر جنوب به شمال و مرکز کشور ودردروازه ورودی زائران امام هشتم از جنوب به مرکز استان قرار گرفتن بجستان گفت: بیش از پانصدو دوهزار تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان ثبت شده که بیش از ۱۵ درصد رشد و جذب بیشتر گردشگر نسبت به سال گذشته داشته ایم.

وی گفت: سهم جاذبه های تاریخی فرهنگی بیش از بیست و هشت هزار و جاذبه های طبیعی بیش از چهل و نه هزار بوده و در زمینه اقامت در شهرستان ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم.

فرماندار بجستان در مورد خدمات ارائه شده به شهروندان در این ایام گفت: در حوزه تنظیم بازار بیشترین میوه وارد شهرستان شده و ۸۰ تن برنج نیز توزیع شده و این علاوه بر شکسته شدن قیمتها کمک خوبی به خانواده ها شده و اینکه کمتر به زحمت افتاده اند و هنوز نیز این توزیع ادامه دارد.

وی با قدردانی از کلیه ادارات بهداشت و درمان، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و بازرگانی که در این ایام خدمات خوبی داشته اند اظهار امیدواری کرد نکات قوت و ضعف باید بررسی و در سالهای آینده مشکلات مرتفع گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.