کرج- رییس هیئت تکواندو استان البرز از موفقیت ۱۰۰ درصدی بانوان تکواندوکار البرز در کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین خبرداد.

موفقیت ۱۰۰ درصدی دختران تکواندوکار البرز در کسب سهمیه المپیک جوانان

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در این مسابقات که روز شنبه گذشته به اتمام رسید تیم ملی تکواندو کشورمان با ترکیبی ۶ نفره متشکل از ۳ ورزشکار پسر و ۳ ورزشکار دختر در مسابقات انتخابی المپیک جوانان در کشور تونس حاضر شد.

وی افزود: تیم ملی کشورمان در حالی به این مسابقات اعزام شد که ترکیب بخش دختران آن متشکل از بانوان البرزی بود که خوشبختانه تمامی آنها موفق به کسب سهمیه مسابقات آرژانتین شدند.

نوذری تصریح کرد: یلدا ولی نژاد، مهلا مومن زاده و کیمیا همتی با ارائه مبارزاتی درخشان در این مسابقات موفق به کسب مجوز حضور در المپیک جوانان شدند.

رییس هیئت تکواندو استان البرز ادامه داد: در این رقابت ها یلدا ولی نژاد به مدال برنز رسید، کیمیا همتی عنوان دوم و مدال نقره را از آن خود کرد و مهلا مومن زاده نیز با حضور در جمع ۸ نفر برتر موفق به کسب سهمیه شد.

وی با ابراز خرسندی از کسب این موفقیت گفت: اعزام تیم ملی تکواندو بانوان با ترکیبی کاملا البرزی به مسابقات انتخابی و کسب سهمیه از سوی تمامی آنها بار دیگر عیار وظرفیت بالای تکواندو البرز را نشان داد.

نوذری در پایان گفت: امیدوارم این موفقیت با کسب مدال ورزشکاران در مسابقات المپیک آرژانتین که مهرماه امسال برگزار می شود همراه شود وافتخاری دیگر برای البرز وکشورمان به دست آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.