پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به انتقادهای اخیر به این تیم گفت: افزایش کیفی تیم استقلال باعث شده تا تیم پرسپولیس تحت فشار قرار گیرد.

استیلی: کیفیت استقلال باعث افزایش فشارها به پرسپولیس شد

به گزارش قدس آنلاین، پرسپولیس روز گذشته با کسب پیروزی مقابل پدیده مشهد، به دومین قهرمانی متوالی و چهارمین قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر دست یافت. حمید استیلی درباره مشخص شدن قهرمانی پرسپولیس بعد از چندی هفته وقفه اظهار کرد: قهرمانی پرسپولیس از چند هفته قبل مسجل بود. نتایج چند وقت اخیر خوب نبود و منجر به عقب افتادن قهرمانی تیم شد که نارضایتی هواداران را هم به دنبال داشت. در هر حال به هواداران، پیشکسوتان، بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم. امیدوارم از این لحظه برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند و با کسب پیروزی مقابل السد، به رده نخست گروهشان برسند.

او تاکید کرد: الان خیال پرسپولیس از قهرمانی راحت شده و می‌تواند روی بازی با السد تمرکز کند. برای این که در مرحله بعد قرعه بهتری داشته باشند، باید السد را ببرند.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره افزایش انتقادها از نحوه بازی این تیم گفت: پرسپولیس به قدری خوب بوده که بعضی وقت‌ها که از فرم خوبش دور است، انتقادها از این تیم زیاد می‌شود. با تمام انتقادها، پرسپولیس مقتدرانه قهرمانی ایران شد. این روزها استقلال هم شرایط خوبی دارد و خوب فوتبال بازی می‌کند. همه این‌ها در افزایش انتقادات تاثیرگذار بوده و موجب این می‌شود که هواداران از پرسپولیس بازی‌های زیبایی را بخواهند. همیشه شرایط تیم رقیب روی هواداران تاثییر می‌گذارد. نباید به این مسائل توجه کرد. پرسپولیس الان قهرمان شده و باید به بازی با السد فکر کند.

استیلی با بیان این که بازیکنان جوان می‌توانند در سه هفته پایانی لیگ برتر خودشان را نشان دهند، افزود: بازیکنانی که در طول فصل خیلی تحت فشار بودند، می‌توانند از این هفته استراحت کنند و فقط در آسیا به میدان بروند. الان فرصت خوبی است که بازیکنان جوان توانایی‌های خود را نشان دهند و ثابت کنند که ارزش سرمایه گذاری را دارند.

به نقل از ایسنا، او درباره دیدار پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی و شانس پیروزی سرخپوشان در مقابل هواداران گفت: پرسپولیس توانایی لازم را برای پیروزی مقابل هواداران دارد. در بازی رفت، تیم برانکو انتقادآمیز بازی کرد و سه گل خورد. فاصله ما و السد سه گل نیست. در بازی برگشت، تیم با حضور هواداران می تواند پیروز شود.

بازیکن و سرمربی سابق پرسپولیس درباره نیمکت نشینی بازیکنانی مانند محسن مسلمان و مشکلاتی که میان او و برانکو وجود دارد گفت: ما باید به نظر مربی احترام بگذاریم. سکان هدایت تیم را به او دادیم و باید به عقایدش هم احترام بگذاریم. شکی نداریم که محسن مسلمان جزو بهترین پاسورهای لیگ برتر است. چون ما درون تیم نیستیم، نمی‌دانیم چه اتفاقاتی رخ داده است. موفقیت یک تیم به مسائل فنی و اخلاقی بستگی دارد. شاید هر سال بگویند برانکو با ستاره‌های تیمش کنار نمی‌آید اما باید به این موضوع احترام گذاشت و بازیکن باید همیشه مطیع مربی باشد.

استیلی درباره وضعیت تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار کرد: تیم استقلال نسبت به تمام تیم‌های ایرانی که در آسیا حضور داشتند، بهتر بود. الان هم در جدول وضعیت خیلی خوب دارد. پرسپولیس در دور گروهی نوسان زیادی داشت. ذوب آهن هم شرایط خوبی دارد. این سه تیم در آسیا خوب بودند. استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن شرایط خوبی دارند و می‌توانند به دور بعد صعود کنند. فقط تراکتورسازی در دور گروهی خوب نبود و حذف شد. فکر می‌کنم استقلال در دور بعد بازی‌ها به ذوب آهن بخورد که متاسفانه یکی از تیم‌های خوب ایران حذف می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.